PAÜ Öğrencilerinin Projeleri TÜBİTAK Tarafından Desteklenecek
PAÜ Eğitim Fakültesi Öğrencileri Ceren Şaka ve Kadriye Başbıyık’ın 2209/A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı kapsamında hazırladıkları iki proje TÜBİTAK tarafından desteklenmeye hak kazandı.
Web 2.0 Araçları Kullanılarak Sosyobilimsel Konularda Farkındalık Oluşturma Projesi
Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Esra Uçak’ın danışmanlığında Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü son sınıf öğrencilerinden Ceren Şaka’nın başvurduğu “Web 2.0 Araçları Kullanılarak Sosyobilimsel Konularda Farkındalık Oluşturma” isimli projesi TÜBİTAK tarafından kabul edildi. Proje ile sosyobilimsel konularda farklı web 2.0 araçlarının nasıl kullanılabileceği, sınıf içi tartışmalarının nasıl başlatılabileceği ve sürdürülebileceği, bir öğretmen olarak sosyobilimsel konularda mentorluğun nasıl yapılabileceğini öğrenmeleri açısından son sınıf fen bilgisi öğretmen adaylarına öğretmenlik hayatlarında katkı sağlaması hedefleniyor.
Ortaokul Öğrencilerinin Hizmet Ederek Öğrenme Deneyimlerinin Diğerkâmlık Değeri Açısından Değerlendirilmesi Projesi
Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Eğitimi Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Kudret Aykırı’nın danışmanlığında Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümü üçüncü sınıf öğrencilerinden Kadriye Başbıyık, Kübra Nur Kaya ve Gülser Nur Çakmak’ın başvurduğu “Ortaokul öğrencilerinin hizmet ederek öğrenme deneyimlerinin diğerkâmlık değeri açısından değerlendirilmesi” isimli projesi TÜBİTAK tarafından kabul edildi. Proje ile ortaokul öğrencilerin diğerkâmlık değerleri açısından gerçek yaşam deneyimlerine dayalı anlamlı bir süreç geçirmeleri ve öğretmen adayların araştırma projesi geliştirme deneyimleri kazanması hedefleniyor.