Öğrencilere çağrı merkezi hizmeti

20.10.2016

Pamukkale Üniversitesi’nde kurulan Çağrı Merkezi, 60 bine yakın öğrenciye hizmet vermeye başladı. Öğrenciler, tüm öğrencilik işlemleri hakkında soru ve sorunlarını bir telefon görüşmesi ile çözecek.

Pamukkale Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından öğrencilerin tüm öğrencilik işlemlerine cevap verebilecek çağrı merkezi bu hafta itibariyle faaliyete başladı. 60 bine yakın öğrencinin ders kayıt ve muafiyet işlemleri, harç, Farabi, YÖKSİS, burs, AKTS ve diploma gibi bir çok sorun ya da sorularını sorabileceği çağrı merkezi, aynı zamanda akademik ve idari personel ile PAÜ ailesine yatay ve dikey geçiş yapmak isteyen öğrencilerinde hizmetinde olacak.

Öğrencilere en iyi hizmeti verebilmek için akademik birim ve Rektörlük Çağrı Merkezi personeli eğitimden geçti.

SİSTEM NASIL İŞLEYECEK?

Öğrenciler 0 (258) 296 21 21 nolu telefondan çağrı merkezine ulaşacak. Soru ya da sorunlar çağrı merkezi tarafından bildirim olarak Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına yada akademik birimlere yazılı ulaştırılacak. Öğrencilere sorunun işleme alındığına dair SMS gidecek. Sorun çözüldüğü anda öğrencilere SMS ve mail  yoluyla geri bildirimde bulunulacak. Çağrı merkezi 08.00 – 17.00 saatleri arasında hizmet verecek. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınacak.

İlgili Haberler