Tempo BPO Ekibi Acıpayam MYO Öğrencileri ile Buluştu

10.12.2024

2002 yılından beri Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında faaliyet gösteren ve günümüzde 40’tan fazla markaya hizmet veren Tempo BPO ekibi, Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri ile “Kariyer Yolculuğunda Bir Örnek: Tempo BPO” isimli etkinlik kapsamında buluştu.

Çağrı merkezi sektörü ve kariyer yolculuğu hakkında değerli bilgilerin verildiği etkinlikte, Tempo BPO Müşteri İlişkileri ve Operasyon Müdürü Halil İbrahim Yıldırımdağı ve aynı şirketin İşe Alım ve Kaynak Yönetimi Müdürü Ceyhan Keser konuşmacı olarak yer aldı.

Halil İbrahim Yıldırımdağı konuşmasında, çağrı merkezleri hakkında kapsamlı bir genel bakış sunarak, faaliyet gösterilen sektörler ve çeşitli çağrı merkezi türleri hakkında bilgi verdi. Yıldırımdağı ayrıca, Türkiye'deki gelişimlerine ve varlıklarına odaklanarak çağrı merkezlerinin küresel görünümünü de inceledi. Konuşmasının önemli bir bölümünde yapay zekanın çağrı merkezi sektörü üzerindeki dönüştürücü etkilerine değinen Yıldırımdağı, teknolojinin çağrı merkezlerini ve müşteri etkileşimlerini nasıl yeniden şekillendirdiğine ışık tuttu.

Programın devamında Ceyhan Keser, çağrı merkezlerinde kariyer yapmayı düşünen öğrencilere yönelik bilgilendirici bir oturum gerçekleştirdi. Çağrı merkezi çalışanlarının sahip olması gereken temel nitelikleri özetleyen Keser, bu alanda başarıya götürebilecek beceri ve nitelikleri vurguladı. Keser ayrıca Tempo BPO'da mevcut kariyer fırsatları hakkında bilgi vererek potansiyel kariyer yollarını ve çalışanlara sunulan eğitim programlarını detaylandırdı. Keser, çağrı merkezi sektöründe tatmin edici bir kariyerin şekillendirilmesinde kalite, işyeri kültürü ve deneyimsel öğrenmenin önemini vurguladı.

Acıpayam Meslek Yüksekokulu'nda gerçekleştirilen bu etkinlik, öğrencilerin çağrı merkezi sektörü ve sunduğu fırsatlar hakkında bilgi edinmeleri için önemli bir platform görevi gördü.

İlgili Haberler