Honaz MYO’da Girişimcilik ve Marka Konferansı Yapıldı
Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Honaz Meslek Yüksekokulu’nda (MYO) Girişimcilik dersleri kapsamında “Nasıl Başardılar? Türk Markaların İlham Veren Başarı Hikâyeleri” konulu konferans düzenlendi.

Konferansa, Ordu Üniversitesi Kalite Koordinatörü, marka danışmanı ve akademisyen Prof. Dr. Taşkın Kılıç konuk oldu. Aynı zamanda “Nasıl Başardılar”, “Güncel Yönetim Paradigmaları”, “Hezarfen Eğitim Modeli”, “E-Sağlık”, “İnsanlar Başaklara Benzer” ve “Altın Kalpli İnsanlar Ülkesi” kitaplarının yazarı olan Kılıç, 6 adet patente sahip bir akademisyen olarak Türk markalarının başarı hikâyelerini ve girişimcilik süreçlerini öğrencilerle paylaştı.
Honaz Kredi Yurtlar Kurumu Konferans Salonu’nda 18 Şubat Salı günü yapılan konferansa, girişimcilik derslerini alan öğrenciler ve akademisyenler katıldı.
Prof. Dr. Taşkın Kılıç; THY, Simit Sarayı, Kafkas Şekerleri, Mado, Puma gibi markaların öykülerini ve girişimcilik deneyimlerini paylaştı. Kılıç sunumunda, girişimcilerin risk alabilen, iletişim yeteneği yüksek ve çok çalışkan kişiler olduğunu, marka yaratmanın uzun soluklu bir süreç olduğunu ve takım çalışmasının bu süreçteki önemini anlattı.
Konferans sonunda, Honaz Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Necla İrem Ölmezoğlu İri, konuşmacı Prof. Dr. Taşkın Kılıç’a katılımları ve sunumu için teşekkür plaketi takdim etti. Etkinlik, akademisyenler ve öğrencilerle çekilen aile fotoğrafıyla sona erdi.