Arama Sonuçları

PAÜ’lü Mimarlık Bölümü Öğrencisine Ödül

Pamukkale Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü 3.Sınıf öğrencilerinden Seren Aslan, Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi’nin düzenlediği, ‘Yarından Sonra C-19 Sonrasında Mekân ve Nesne’ Ulusal Fikir Yarışmasında Özel Mekân Kategorisinde mansiyon ödülüne layık görüldü.

17.9.2020 11:29:42

PAÜ’lü Öğrenciler, Katıldıkları Öğrenci Projeleri Seçki Yarışmasında 517 Proje Arasından Ödül ile Döndü

Mimar Sinan Mühendisler Birliği’nin eğitim alanındaki projelerinden birisi olan ‘Mimarhane” çalışması kapsamında düzenlediği proje yarışması sonuçlandı. Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi (MTF) Mimarlık Bölümü Öğrencileri Barış Manav ile Merve Başer, Arkeopark proje türünde katıldıkları 5. Dönem projeleri ile Seçki Ödülü’nün sahibi oldular.

10.9.2020 17:13:34

PAÜ Yeni Akademik Yıla Yeni Eğitim Modeli ile Başlıyor

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ)’de yeni öğrenci kayıtları yüz yüze ve internet ortamında olmak üzere iki farklı şekilde yapılmaya devam ederken, Koronavirüs (COVID-19) salgınını yayılımını önlemeye yönelik PAÜ’de hayata geçirilen Aktif Eğitim Modeli ile 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı’nda dersler, 5 Ekim 2020 tarihinde başlayacak.

4.9.2020 09:43:59

‘Her Yer Matematik’ Projesi Etkinlikleri Tamamlandı

TÜBİTAK 4004 kapsamında desteklenen Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Bölüm Başkanı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Asuman Duatepe Paksu’nun yürütücülüğünde ve proje uzmanları Dr. Öğr. Üyesi Sibel Kazak ve Dr. Öğr. Üyesi Gaye Çontay tarafından gerçekleştirilen ‘Her Yer Matematik’ projesi etkinlik haftası gerçekleştirilen çeşitli etkinliklerle tamamlandı.

21.8.2020 15:47:16

PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğrencilerinin Projeleri, Ulusal ve Uluslararası Alanda Başarılar Elde Etti

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü öğrencileri, katıldıkları ulusal ve uluslararası proje yarışmalarında, hazırladıkları mimari projeleri ile jüri üyelerinin takdirini topladı.

21.8.2020 11:20:44

PAÜ’de “Her Yer Matematik” Projesi İçin Başvurular Başladı

TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimleri ve Bilim Okulları kapsamında “Her Yer Matematik” projesi gerçekleştirilecek. 7. sınıfa geçen öğrenciler için son başvuru tarihi 25 Temmuz 2020 olarak ilan edildi.

8.7.2020 17:15:46

PAÜ, Üniversiteli Fon Sepetim Yarışmasından Derece ile Döndü

14 Ekim 2019 tarihinde başlayan Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD) ve Takasbank iş birliği ile düzenlenen “Üniversiteli Fon Sepetim Yarışması”nda Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencileri ikincilik ve üçüncülük derecelerini kazandı.

8.7.2020 16:28:37

PAÜ Eğitim Fakültesinde İki Program Akredite Oldu

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde İngilizce Öğretmenliği ile Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık normal öğretim lisans programları akredite oldu.

7.7.2020 11:37:34

MEB Tarafından Düzenlenen Seminere PAÜ’lü Akademisyen Konuk Konuşmacı Oldu

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Turan Paker, ülke genelinde hizmet veren İngilizce öğretmenlerine yönelik çevrimiçi bir seminer gerçekleştirdi.

18.6.2020 13:12:23

İlköğretim Öğrencilerine Uzaktan Matematik Eğitimi

Pamukkale Üniversitesi Matematik Eğitimi Anabilim Dalı öğrencileri, beş hafta süren uzaktan eğitimle ilköğretim öğrencilerine matematik dersi verdi.

8.6.2020 14:00:30

Doç. Dr. Günaydın: “Tekstil Üretiminde Çeşitliliği, Koruyucu ve Medikal Ürünler Gibi Yeni Alanlara Yöneltmeliyiz”

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Buldan Meslek Yüksekokulu Moda Tasarımı Programı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gizem Karakan Günaydın, Koronavirüs (Covid-19) pandemisinin tekstil sektörüne olası etkilerini ve etkilerin giderilmesindeki olası çözüm yollarını değerlendirdi.

29.5.2020 09:30:25

Assoc. Prof. Dr. Bayram: "Turkey will be in an advantageous position in Post-Outbreak Tourism"

Pamukkale University (PAU) Vice Dean of Tourism Faculty and Faculty Member of Tourism Management Assoc. Prof. Dr. Murat Bayram, assessing the impact of the Coronavirus (Covid-19) pandemic on tourism industry, said that Turkey would be a major tourism destination for foreign tourists after the outbreak; with success in managing the health services during the pandemic period.

23.5.2020 11:41:10

Matematik Öğrencileri Sanal Sergi Açtı

Pamukkale Üniversitesi Matematik Eğitimi Anabilim Dalı öğrencileri, dijital ortamda ‘Geometri Öğretiminde Evdeki Malzemelerle Oluşturulmuş Etkinlikler Sergisi’ açtı.

14.5.2020 12:16:09

Doç. Dr. Bayram: “Türkiye, Salgın Sonrası Turizmde Avantajlı Bir Konumda Olacaktır”

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi Dekan Yardımcısı ve Turizm İşletmeciliği Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Murat Bayram, Koronavirüs (Covid-19) salgının turizm sektörü üzerine etkisini değerlendirirken, salgın dönemindeki sağlık hizmetleri yönetimindeki başarısı ile Türkiye’nin, salgın sonrasında, yabancı turistler için önemli bir turizm destinasyonu olacağını söyledi.

13.5.2020 16:57:30

Dekan Prof. Dr. Özkan’dan ‘Hemşireler Günü’ Mesajı

Tüm dünyada 12 Mayıs tarihi ‘Hemşireler Günü’, 12-18 Mayıs Haftası ise ‘Hemşirelik Haftası’ olarak kutlanması nedeniyle Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi (SBF) Dekanı Prof. Dr. Sevgi Özkan, bir mesaj yayımladı.

12.5.2020 09:11:43

Öğr. Gör. Kökten, Covid-19 Sonrası Eğitimde Dijitalleşmeyi Değerlendirdi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi temel Eğitim Bölümü Öğretim Elemanı Öğr. Gör. Hasret Kökten, Koronavirüs (Covid-19) salgını sonrası, eğitimde yaşanılan dijital değişimin eğitim sisteminde kalıcılığı konusunu değerlendirdi.

11.5.2020 10:30:38

Deneyimli Şef, Öğrenciler ile Sanal Ortamda Söyleşi Gerçekleştirdi

Başarılı Girişimci ve Şef Emre Bayrak, Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Öğretim Elemanı Dr. Burcu Koç’un Catering Dersine uzaktan bağlantı ile konuk olarak Koronavirüs (Covid-19) salgını sonrası yiyecek-içecek sektörde yaşanabilecek olası değişimler hakkında öğrencilerle söyleşi gerçekleştirdi.

6.5.2020 16:03:22

Prof. Dr. Çekal, Salgın Sürecinde Beslenme Üzerine Önemli Tavsiyelerde Bulundu

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nurten Çekal, Koronavirüs (Covid-19) salgınına karşı bağışıklık sistemini güçlendirmek ve Ramazan ayında sağlıklı beslenmek adına sahur ve iftarda neler tüketilmesi ve nelerden uzak durulması gerektiği hakkında önemli tavsiyelerde bulundu.

30.4.2020 13:26:07

Prof. Dr. Baltacı, Sosyal İzolasyon Sürecini Çeşitli Yönleriyle Değerlendirdi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı ve aynı zamanda Pamukkale Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (PDREM) Müdürü Prof. Dr. Hülya Şahin Baltacı, sosyal izolasyon sürecinin kişiler üzerine etkisi ve bu süreçte yapılması gerekenleri çeşitli yönleriyle değerlendirdi.

24.4.2020 15:32:34

Doç. Dr. Tanrıöğen, “Okul Kavramı”nın Geleceğini Değerlendirdi

Pamukkale üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Eğitim Yönetimi Programı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Zeynep Meral Tanrıöğen, tıpkı teknolojik gelişimlerde olduğu gibi okulların da artık belli bir zaman sonra “Pas Çağı”na girebileceğini söyledi.

21.4.2020 16:50:10

Dr. Öğr. Üyesi Tıkıroğlu Salgın Sürecinde Özel Gereksinimli Çocuklar İçin Öneriler Verdi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Tıkıroğlu, salgın nedeniyle özel gereksinimli çocukların sürece uyum sağlamalarını kolaylaştıracak birtakım önerileri dile getirdi.

21.4.2020 09:44:21

PAÜ Öğrencileri Bu Kez Minikleri Düşündü

Pamukkale Üniversitesi öğretmen adayları işitme engelliler için masal anlatıyor, miniklere evde zaman geçirmeleri için etkinlikler hazırlıyor.

16.4.2020 12:13:49

Koronavirüs Günlerinde Ebeveyn Olmak

Pamukkale Üniversitesi, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Dr. Turgut Türkdoğan, koronavirüs salgını sebebiyle evlerimize çekildiğimiz bu günlerde anne ve babaların çocukları adına izlemeleri gereken bazı ilkelere dair önemli açıklamalarda bulundu.

13.4.2020 14:34:23

PAÜ Öğrencileri İşaret Diliyle #EvdeKal Dedi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Çarşamba seminerlerine dijital olarak devam ederken, Fen Bilgisi Eğitimi öğrencileri ise işaret diliyle #EvdeKal kampanyasına destek verdi.

10.4.2020 12:26:54

Koronavirüsle Mücadeleye Destek için Tezgâhların Başına Geçtiler

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Denizli Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu (DTBMYO) Tasarım Bölümü Moda Tasarımı Programı Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Nurcan Kutlu ve gönüllü program öğrencileri, DTBMYO idari personelinin de desteği ile sağlık çalışanları için maske ve cerrahi önlük üretimine başladı.

7.4.2020 13:54:38

PAÜ’de Seminer ve Konserler Dijital Ortama Taşındı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından her hafta Çarşamba günleri yapılan seminerler dijital ortamda devam ediyor. Seminer, fakültenin web sayfasından ve sosyal medya hesaplarından öğrencilere ulaştırılıyor.

2.4.2020 17:00:44

PAÜ’lü Öğrencilerden Koronavirüs ile Mücadeleye Anlamlı Destek

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Biyomedikal Mühendisliği Bölümü öğrencileri, hastalarla ilk teması bulunan sağlık çalışanlarının, hastaların tedavileri sırasında özellikle solunum yoluyla bulaşan Koronavirüs (Covid-19)’dan olası etkilenmelerinin önüne geçilebilmesi için ürettikleri yüz siperliği ile bu salgınla mücadeleye destek veriyor.

30.3.2020 09:35:48

PAÜ, Türkoloji Alanının Duayen İsimlerini Ağırladı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Fen-Edebiyat Fakültesi Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü, düzenledikleri “Türklük Bilimi İncelemeleri-32” adlı etkinlikte Türk dil bilimi ve Türkoloji alanında yaptığı çalışmalarla bu alana ışık tutan Prof. Dr. Bilge Ercilasun ve Prof. Dr. Ahmet Bican Ercilasun’u misafir etti.

16.3.2020 10:22:53

‘Toplumsal Cinsiyet ve Akademide Cam Tavan Sendromu’

Pamukkale Üniversitesi’nde ‘Toplumsal Cinsiyet ve Akademide Cam Tavan Sendromu’ konulu seminer gerçekleştirildi.

11.3.2020 13:20:17

Kale MYO’da “Türk Dünyasında Kadın” Konferansı Düzenlendi

8 Mart Dünya Kadınlar Günü sebebiyle Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Kale Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Türk Dünyasında Kadın” konulu konferansın konuşmacı konukları, Pamukkale Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Öğretim Üyeleri Prof. Dr. Nergis Biray, Prof. Dr. Bilge Özkan Nalbant ile Dr. Öğr. Üyesi Hatice Aslı Çavuşoğlu Aksoy oldu.

10.3.2020 17:00:28

Çal’da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliği

Çal Kaymakamlığı ve Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Çalışma Ekonomisi Topluluğu işbirliği ile Çal İlçesinde “Kırsal Alanda Kadına Yönelik Destekler” konulu panel düzenlendi. Kamu kurumu temsilcileri ve PAÜ Öğretim Üyesi Prof. Dr. Handan Kumaş’tan oluşan konuşmacılar, kadın girişimciliğinin artırılması yönünde proje ve girişim destekleri hakkında bilgi verdiler.

9.3.2020 14:15:06

PAÜ Buldan MYO’dan Bahar Kalkanı Harekâtına Destek

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Buldan Meslek Yüksekokulundan Türk Ordusunun Suriye’ye düzenlediği Barış Kalkanı harekâtına manevi destek geldi.

9.3.2020 11:18:24

PAÜ’de “Eğitimde Durumsal Liderlik ve Öğretmen Güçlendirme” Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı tarafından düzenlenen Çarşamba seminerlerinin bu haftaki konuğu Eğitim Bilimleri Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen oldu.

5.3.2020 09:45:10

PAÜ’de Deprem ile İlgili İki Önemli Konferans Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ), deprem haftası kapsamında iki önemli konferansa ev sahipliği yaptı.

4.3.2020 16:55:54

PAÜ’lü Boş Durmaz Müzik Yapar, Kitap Okur

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencileri dekanlık ya da öğrenci toplulukları tarafından düzenlenen etkinliklere katılıyor.

4.3.2020 20:02:37

PAÜ, Azerbaycan Basınında

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Hocalı Katliamının 28. yıl dönümünde, katliamda yaşamını yitiren Azerbaycan Türklerini anmak üzere düzenlenen ve Prof. Dr. Nergis Biray’ın konuşmacı olduğu “Katliamdan Soykırıma: Hocalı” konulu konferans Azerbaycan basınında geniş yer bulurken, Azerbaycan gazeteleri haberi “Pamukkale Üniversitesi’nde ‘Katliamdan Soykırıma Hocalı’ başlıklı bir etkinlik düzenlendi” şeklinde duyurdu.

3.3.2020 15:54:04

İlk Ve Acil Yardım Programı Öğrencilerine Eğitim

Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) İlk ve Acil Yardım programı 2. Sınıf öğrencilerine yönelik “Denizli 112” çalışanı ve ATTDER Ege Bölgesi Koordinatörü ATT Yüksel Gülen ile Denizli 112 Başhekimliği eğitim biriminde eğitmen Prm. Fulya Tan tarafından eğitim verildi.

2.3.2020 11:08:21

Erasmus Ortaklarından PAÜ’ye Ziyaret

Erasmus+ kapsamında Pamukkale Üniversitesi ile birlikte 6 ülkenin yer aldığı “PRIDE 2” projesinin ortakları PAÜ’yü ziyaret etti.

2.3.2020 10:24:41

Hocalı Katliamı 28. Yılında Pamukkale Üniversitesinde Anıldı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) tarafından Hocalı Soykırımı’nda yaşamını yitirenler anısına iki konferans düzenlendi. Fen Edebiyat Fakültesi Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü ve Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulunun (DSBMYO) birlikte düzenlediği “Katliamdan Soykırıma: Hocalı” konulu konferansı ile PAÜ Türk Dünyası Araştırmaları Topluluğu tarafından “Hocalı Katliamı” konulu konferanslar ile 26 Şubat 1992 tarihinde işlenen Hocalı Katliamı konuşuldu.

28.2.2020 16:49:56

PAÜ’de “Mehmet Akif Ersoy’un Fikir Dünyası” Konulu Söyleşi Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu (DSBMYO)’nun düzenlediği “Mehmet Akif Ersoy’un Fikir Dünyası” konulu söyleşide Prof. Dr. Nergis Biray, dinleyenleri, “Milli Şairimiz” Mehmet Akif Ersoy’un fikir dünyasında bir yolculuğa çıkardı.

28.2.2020 10:28:57

Programlama ve Robotik Öğretimi: Ne, Neden, Nasıl?

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hüseyin Özçınar, Çarşamba Seminerleri kapsamında “Programlama ve Robotik Öğretimi: Ne? Neden? Nasıl?” konulu bir sunum gerçekleştirdi.

27.2.2020 11:09:03

Sarayköy MYO’da Fotoğraf Sanatı Hakkında Söyleşi

Pamukkale Üniversitesi Sarayköy Meslek Yüksekokulunun düzenleyicisi olduğu “Fotoğrafça Bakış” programına, Denizlili fotoğraf sanatçısı ve Laodikya Fotoğraf Topluluğunun (LAFOT) kurucu başkanı Zeki Akakça konuk oldu.

27.2.2020 11:05:02

Acıpayam MYO’da, Korona Virüsü ve Virüsten Korunma Yolları Anlatıldı

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu dünya gündemini sarsan Korona virüsü ile ilgili bir konferans düzenledi.

27.2.2020 09:57:22

PAÜ ve FAV Service gGMBH Vakfından İşbirliği

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ), Almanya’nın Thüringen Eyaletinde, faaliyet gösteren ve gençlerin en iyi şekilde istihdam edilebilmesi için farklı sektörlerden firmalarla ortak çalışmalar yürüten “FAV Service gGMBH” vakfı yetkilileri ile bir araya geldi.

26.2.2020 16:53:10

EPDAD Akreditasyon Ekibi Eğitim Fakültesi Saha Ziyaretinde

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (EPDAD) tarafından akreditasyon sürecine giren iki lisans programı için ilk saha ziyareti gerçekleştirildi.

25.2.2020 14:15:39

Mimarlık Öğrencilerinin Projeleri Ödüle Layık Görüldü

PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi (MTF) Mimarlık Bölümü Öğrencileri, katıldıkları 2019 Ytong Mimari Fikir Yarışması’nda 200'den fazla projenin yarıştığı Profesyonel ve Öğrenci kategorisinde 3 eşdeğer ödülden birinin sahibi oldu.

24.2.2020 15:08:13

Prof. Dr. Turgut: “Korona Endişesi Virüsten Hızlı Yayılıyor”

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesinin düzenlediği “Korona Virüs ve Korunma Yolları” seminerine konuşmacı olarak katılan PAÜ Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hüseyin Turgut, korona virüsü endişesinin virüsten hızlı yayıldığını söyledi. Korunmak için alınabilecek önlemlerden bahsetti.

21.2.2020 16:15:05

Pamukkale Üniversitesi Öğretmen Adayları Bir Dilek Yetmez Dedi

Pamukkale Üniversitesi Genç Eğitimciler Topluluğunun davetiyle: 2015 yılında dünyanın en iyi 50 öğretmeni arasına giren ilk Türk öğretmen Dilek Livaneli, Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezinde bir söyleşi gerçekleştirdi.

20.2.2020 15:26:16

Eğitim Fakültesi Yönetimi Erasmus Değişim Programı Öğrencisini Konuk Etti

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulu ERASMUS değişim programıyla Polonya’dan dönen Aybike Deniz’i ağırladı.

20.2.2020 11:01:29

PAÜ’de Uluslararası Kongre Hazırlıkları Başladı

Pamukkale Üniversitesi, 31. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi’ne ev sahipliği yapacak. Ekim ayında gerçekleşecek organizasyon için hazırlıklara başlandı.

19.2.2020 15:57:52

PAÜ’den Hibrit Ay Çekirdeği Geliştirme Projesi Kapsamında Edirne ve Eskişehir’e Ziyaret

Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve beraberindeki heyet, Pamukkale Üniversitesi’nin (PAÜ) Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü ve Denizli Ticaret Borsası (DTB) ortaklığı ile yürütülmekte olduğu “Çerezlik Ayçiçeği Beyaz ve Kırkağaç Köy Popülasyonlarının İyileştirilmesi ve Geliştirilmesi Projesi” kapsamında Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü ve Eskişehir Geçit Kuşağı Tarımsal Araştırma Enstitüsüne ziyaret gerçekleştirdi.

19.2.2020 11:32:18

PAÜ’de Olağanüstü Durum Tatbikatı Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) İlk ve Acil Yardım Programı öğrencileri, derslerde öğrendikleri bilgileri gerçekleştirdikleri tatbikat ile pratiğe döktüler.

18.2.2020 10:50:41

Fizyoterapi Öğrencileri Teknik Gezi Düzenledi

Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) Terapi ve Rehabilitasyon Bölümü Fizyoterapi Programı 1. sınıf öğrencileri, Program Başkanı Öğr. Gör. Dr. Mine Pekesen Kutça öncülüğünde Özel Nobel Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’ne teknik gezi düzenledi.

18.2.2020 09:10:32

İş Sağlığı ve Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu beşinci kez toplandı.

17.2.2020 17:37:01

Eğitim Fakültesi Akademisyenleri “Topluma Hizmet Uygulamaları” İçin Toplandı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde “Topluma Hizmet Uygulamaları” bahar dönemi bilgilendirme toplantısı yapıldı.

17.2.2020 17:00:14

İl Milli Eğitim Müdürlüğünden PAÜ’ye Ziyaret

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bilge Can, İl Milli Eğitim Temel Eğitim Hizmetleri Şube Müdürü Mustafa Vural’ı makamında kabul etti.

14.2.2020 13:52:32

XII. Ulusal Öğrenci Sempozyumu Hazırlıkları Sürüyor

Pamukkale Üniversitesi, ülkedeki Sosyal Bilimler Liselerinin katıldığı en önemli bilimsel öğrenci etkinliklerinden biri olan Sosyal Bilimler Liseleri XII. Ulusal Öğrenci Sempozyumu’nun bilimsel sürecini yönetecek. Bu yönde Eğitim Fakültesi’nde ikinci kez bir araya gelen taraflar, sempozyum hazırlıklarını sürdürüyor.

14.2.2020 09:10:10

Eğitim Fakültesinde “Öğretmenlik Uygulaması” Toplantısı

Pamukkale Üniversitesi ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, “Öğretmenlik Uygulaması” dersinin niteliğini artırmak amacıyla bilgilendirme ve eğitim toplantısı gerçekleştirdi.

13.2.2020 17:15:19

Prof. Dr. Özer SPK’da İlk Borsa Binası Bulunan Aizanoi Antik Kentini Anlattı

Tarihte bilinen ilk borsa binasına sahip antik kent olan Aizanoi Antik Kenti ve kentte yürütülen kazı çalışmalarını Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Öğretim Üyesi ve Aizanoi Antik Kenti Kazı Başkanı Prof. Dr. Elif Özer, Sermaye Piyasası Kurulu (SPK)’da anlattı.

13.2.2020 14:25:54

Eğitim Fakültesi’nde ‘Yaratıcı Drama ve Orff’ Etkinliği

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde “Yaratıcı Drama ve Orff” etkinliği düzenlendi.

5.2.2020 10:01:35

Eğitim Fakültesi’nde Masal Atölyesi Açıldı

Pamukkale Üniversitesinde, 4-8 yaş arası çocuğu olan Eğitim Fakültesi personeline yönelik “Masal Atölyesi” etkinliği düzenlendi.

28.1.2020 09:17:23

PAÜ Eğitim Fakültesi’nde İlk Yardım Eğitimleri Tamamlandı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi’nde ilk yardım eğitimlerinin ikinci etabı 23-24 Ocak tarihlerinde gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürlüğü ilk yardım eğitmenleri tarafından fakülte personeline teorik ve uygulamalı eğitim verildi.

27.1.2020 16:24:04

PAÜ Öğrencileri Madalya İle Döndü

Antalya’da düzenlenen “Gelenekten Geleceğe Yaşasın Anadolu” Gastronomi Yarışmasına katılan Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Tavas Meslek Yüksekokulu (Tavas MYO) Aşçılık Programı Öğrencileri Türkiye 3.sü oldu.

23.1.2020 09:24:33

PAÜ ve Pamukkale Teknokent’ten KÜSİ Kapsamında Aynes’e Ziyaret

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ), Pamukkale Teknokent - Teknoloji Transfer Ofisi (TTO) ve Teknokent’te faaliyet gösteren firma yetkilileri, Kamu-Üniversite-Sanayi İşbirliği (KÜSİ) kapsamında Aynes Firması’na ziyarette bulundu.

18.1.2020 16:25:01

Prof. Dr. Şimşek: “2019 Yılı Kazılarında 171 Eseri Gün Yüzüne Çıkardık”

Prof. Dr. Celal Şimşek, 2019 yılında Laodikeia Antik Kentinde yapılan kazı, restorasyon ve konservasyon çalışmalarını değerlendirirken bazı yapıları ayağa kaldırdıklarını ve müzede sergilenebilecek nitelikteki 171 eseri ortaya çıkardıklarını söyledi.

15.1.2020 13:34:51

PAÜ’nün Çalışmalarını Sürdürdüğü Gerçek Saç ile Kaplı Sentetik Saçlar Gerçeğini Aratmıyor

Pamukkale Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümünde Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Donat öncülüğünde çalışmaları devam eden gerçek saç ile kaplanan sentetik saçlar; ısı dayanımı, şekil alabilme ve boya tutma kapasitesi bakımından gerçeğini aratmıyor.

13.1.2020 14:19:49

Sudan’da PAÜ’ye Büyük İlgi

Sudan’ın başkenti Hartum’da Türkiye Maarif Vakfı (TMV) tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen Türkiye Eğitim Fuarı’na katılan Pamukkale Üniversitesi (PAÜ), Sudanlı öğrenciler tarafından büyük ilgi gördü.

9.1.2020 14:34:28

PAÜ İlahiyat Fakültesi, Öğrencilerini Umreye Gönderiyor

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) İlahiyat Fakültesi, başarılı öğrencilerini ödüllendirmeye devam ediyor. Bu yıl İlahiyat Fakültesi, Denizlili bir hayırseverin desteği ile hayata geçirilen proje kapsamında 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılından başlayarak her yıl son sınıf öğrencilerinden derslerinde başarılı olan 15 öğrencisini Ara Tatil Umresi’ne gönderiyor.

7.1.2020 09:57:03

PAÜ Öğrencilerinden Anlamlı Proje

Pamukkale Üniversitesi ve Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğünün iş birliği ile PAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü öğrencileri, Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında Denizli-Merkezefendi Karahasanlı İlkokulu ve Karahasanlı Ortaokuluna kitap, kırtasiye ve spor malzemeleri bağışı projesi gerçekleştirdi.

6.1.2020 15:43:58

DSHMYO Öğrencilerinden “Topluma Hizmet Uygulamaları” Sergisi

Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) öğrencileri Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında bütün bir yıl boyunca gerçekleştirdikleri etkinlikleri düzenledikleri sergi ile bir araya getirdi.

30.12.2019 10:39:05

PAÜ’lü Akademisyenin Projesi, Türkiye’den Desteklenen Sayılı Projelerden Biri Oldu

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Fen-Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümü Klasik Arkeoloji Anabilim Dalı’nda Arş. Gör. Dr. Murat Taşkıran, Alexander von Humboldt Vakfı tarafından verilen ve bilim dünyasının önde gelen akademik desteklerinden biri sayılan Alexander von Humboldt Doktora Sonrası Araştırma Bursu’nu (Forschungsstipendium für Postdoktoranden / Research Fellowship for postdoctoral researchers) almaya hak kazandı.

30.12.2019 09:57:22

PAÜ’lü Öğrenciler Silvher Projesi ile İtalya’da

Erasmus+ SILVHER (Somut Olmayan Kültürel Değerlerin ve Mirasın Korunması) projesi kapsamında sanal ortamda gerçekleştirdikleri ilk ders modüllerini tamamlayan 13 PAÜ’lü öğrenci, İtalya’nın Bari kentindeki Aldo Moro Üniversitesinin ev sahipliğinde 9-13 Aralık 2019 tarihleri arasında gerçekleştirilen çalıştaya katıldılar.

26.12.2019 14:34:35

Yeni Fikirlerin Paylaşıldığı 3. PAUTECH Teknoloji Fakültesinde Gerçekleştirildi

Endüstri, Otomotiv, Biyo-Kimya ve Malzeme Bilimi mühendisliği öğrencilerinin analitik düşünme becerilerinin geliştirilmesi amacıyla ortaya çıkarılan yeni fikirlerin ilgililerle paylaşıldığı PAUTECH’ın üçüncüsü Teknoloji Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleştirildi.

26.12.2019 11:00:47

Mimarlık Fakültesi Öğrencilerine İki Farklı Ödül

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi öğrencileri, katıldıkları “Bakırköy Cumhuriyet (Özgürlük) Meydanı ve Yakın Çevresinin Düzenlenmesi Ulusal Öğrenci Fikir Projesi” ve “Sürdürülebilir Geleceği Tasarla 2019” yarışmalarından iki ödül ile döndü.

25.12.2019 11:17:54

Çocuk Gelişimi Öğrencileri Bahçeye Renk Kattı

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (Acıpayam MYO) Çocuk Gelişimi Programı son sınıf öğrencileri, Karaağaç Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi okul öncesi eğitimi uygulama sınıfı bahçesinin tasarımını ve düzenlemesini gerçekleştirerek bahçeye renk kattı.

25.12.2019 10:22:17

Geleceğin Çocuk Gelişimcileri Acıpayam MYO'da

Çameli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi öğrencileri, Pamuk-kale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulunu (Acıpayam MYO) ziyaret ederek Çocuk Gelişimi Programı hakkında öğretim elemanlardan bilgi aldı.

24.12.2019 14:47:41

Yaşam Kurtarma Zinciri Kopmasın

Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nda (DSHMYO), öğrencilere yönelik “Yaşam Kurtarma Zinciri Nerede Kopuyor” temalı eğitim semineri gerçekleştirildi. Den-izli Devlet Hastanesi Çocuk Acil Servisi Dr. Mustafa Yorgancı tarafından verilen eğitim seminerinde yaşam kurtarma zincirinin önemine dikkat çekildi.

6.1.2020 11:13:08

Eğitim Fakültesi Personeline Sağlık Eğitimi Verildi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi iş sağlığı ve güvenliği alanında çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesinde görev yapan personele sağlık eğitimi verildi.

23.12.2019 17:07:17

PADAM Öğrencileri Buldan İlçesini ve Tripolis Antik Kentini Gezdi

Dünya’nın farklı coğrafyalarından lisans ve lisansüstü düzeyinde eğitim almak için Pamukkale Üniversitesini tercih eden ve 2019-2020 Eğitim Öğretim döneminde Pamukkale Üniversitesi Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’nde (PADAM) Türkçe öğrenimlerini sürdüren yaklaşık 80 yabancı öğrenci dokumanın başkenti olarak bilinen Buldan ilçesini ve bu ilçe sınırlarında yer alan Tripolis Antik Kentini gezdi.

23.12.2019 15:43:34

“Her Gülümseme Bir Umut” Projesi Hasta Çocukların Hayallerini Gerçekleştiriyor

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sağlık Hizmetleri MYO Çocuk Gelişimi Programı öğrencileri “Her Gülümseme Bir Umut” projesiyle hastanede tedavi gören hasta çocukların hayallerini gerçekleştiriyor.

23.12.2019 14:07:13

İş İnsanı Sadettin Saran PAÜ’ye Konuk Oldu

Eski Milli Yüzücü ve iş insanı Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Bölümü tarafından düzenlenen “Ben Yaptım Sen de Yaparsın” isimli söyleşide öğrencilere önemli tavsiyelerde bulundu.

21.12.2019 13:23:18

PAÜ, Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi ile İş Birliği Görüşmesi Yaptı

Pamukkale Üniversitesi, “Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Sivil Toplum Akademisi” projesi kapsamında Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi ile iş birliği görüşmeleri başladı.

20.12.2019 16:58:05

PAÜ İletişimin Yaratıcı Fikirleri Ödüllerini Aldı

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen “AD Project: Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” adlı proje yarışması Prof. Dr. Ferruh Uztuğ’un konuşması ve ödül töreni ile sona erdi.

20.12.2019 14:37:50

PAÜ’de PISA 2018 Matematik Sonuçları Değerlendirildi

“PISA 2018 Matematik Sonuçlarının Düşündürdükleri” başlıklı konferans; Pamukkale Üniversitesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölüm Başkanı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Asuman Duatepe Paksu tarafından, Eğitim Fakültesi Engin Aksel Konferans Salonunda verildi.

20.12.2019 14:26:00

Makine Mühendisliği Öğrencileri Yenilikçi Fikirlerini Sergiledi

Pamukkale Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü öğrencileri tarafından hazırlanan “Yenilikçi Fikirler Sergisi II” Mühendislik Fakültesi A Blok Fuaye Alanında gerçekleştirildi.

20.12.2019 14:19:35

PAÜ’de “Topluma Hizmet Uygulamaları” Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencileri “Topluma Hizmet Uygulamaları” dersi kapsamında bir dönem boyunca yaptıkları projeleri sergiledi.

19.12.2019 10:27:01

İzmir’in Başarılı Reklamcısı Turusan Çiner Öğrenciler ile Buluştu

İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından düzenlenen “AD Project: Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” etkinliğinin açılışında İzmir Reklamcılar Derneği ve IDEART Ajans Başkanı Turusan Çiner, öğrencilere reklamcılığa ilişkin önemli tavsiyeler verdi

17.12.2019 16:29:43

Umutları Yeşertmeye Davet Ettiler

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) öğrencileri, “Topluma Hizmet Uygulamaları” kapsamında “Umutları Yeşertiyoruz” temalı etkinlikle, herkesi yaşanabilir bir gelecek için TEMA gönüllüsü olmaya davet etti.

17.12.2019 15:39:23

PAÜ’lü Eğitim Fakültesi Öğrencileri Materyal Sergisi Açtı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin farklı bölümlerinde eğitim alan ve ‘Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı’ ortak dersi kapsamında üretilen öğrenci çalışmaları ‘Materyal Sergisi’ adlı etkinlikle sunuldu.

16.12.2019 15:50:24

Eğitim Fakültesi Personeli İlk Yardım Eğitimi Aldı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi personeline 112 İl Ambulans Servisi eğitmenleri tarafından ilk yardım eğitimi verildi. Eğitimi başarılı bir şekilde tamamlayan personel “İlk Yardımcı Sertifikası” almaya hak kazandı.

16.12.2019 14:38:16

PAÜ’de “İnsan Hakları: Güncel Sorunlar” Konuşuldu

10-17 Aralık İnsan Hakları ve Demokrasi Haftası kapsamında, PAÜ Hukuk Topluluğu tarafından düzenlenen “İnsan Hakları: Güncel Sorunlar Konferansı”, İİBF A Blok Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

16.12.2019 10:45:44

PAÜ’de Yaratıcı Fikirler Yarışacak

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından ikincisi düzenlenecek olan “AD Project: Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” 16-19 Aralık 2019 tarihleri arasında Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi Hierapolis Konferans Salonunda gerçekleştirilecek.

13.12.2019 14:15:04

Farklı Ülkelerden Öğrenciler Birlikte Zeybek Oynadı

Genel anlaşmalar, Erasmus+ ve KA103 öğrenim ve staj faaliyeti kapsamında 9 ülkeden Pamukkale Üniversitesine (PAÜ) gelen değişim programı öğrencileri, “Food Fair” etkinliğinde bir araya geldi. Öğrenciler, hem geleneksel yemeklerini tanıttı hem de birlikte zeybek oynadı.

13.12.2019 13:12:11

Çarşamba Seminerlerinin Bu Haftaki Konuğu Prof. Dr. Efe Akbulut Oldu

Çarşamba Seminerlerinin Bu Haftaki Konuğu Prof. Dr. Efe Akbulut Oldu

12.12.2019 12:18:14

PAÜ Mimarlık Ve Tasarım Fakültesi Peyzaj Mimarlığı Bölümü Sergisi Necati Çomuk’a İthaf Edildi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Peyzaj Mimarlığı Bölümü Bitki Materyali ve Kullanımı I Dersi kapsamında 2. sınıf öğrencilerinin yaptığı çalışmalardan oluşan Bitki Resimleme Sergisi, Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezi’nde açıldı.

12.12.2019 12:20:11

PAÜ Turizm Fakültesi 10 Yaşında

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesinin eğitim öğretime başlayışının 10.yılı; kamuda ve özel sektörde çalışan mezun öğrencilerinin de katılımıyla “10. Yılımızda 10 Mezun” isimli bir etkinlik ile kutlandı.

12.12.2019 10:16:26

PAÜ İletişim Fakültesi İlk Mezununu Konuk Etti

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi ilk mezunlarından olan ve şu anda Limit Sensin Kurumsal İletişim Sorumlusu olarak görev yapan Elif Kardelen Atlıhan’ı sektör temsilcisi olarak iletişim fakültesi öğrencileri ile buluşturdu.

10.12.2019 12:11:04

PAÜ, 4. Uluslararası Avrasya Spor, Eğitim ve Toplum Kongresi’ne Ev Sahipliği Yapıyor

Pamukkale Üniversitesi ve Bilim, Kültür ve Spor Derneği iş birliğiyle bu yıl dördüncüsü PAÜ ev sahipliğinde gerçekleştirilen Uluslararası Avrasya Spor, Eğitim ve Toplum Kongresi, PAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda düzenlenen açılış töreni ile başladı.

7.12.2019 16:08:56

Denizli Sağlık Hizmetleri MYO’da “Karanlığı Aydınlat” Söyleşisi Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu yetkilileri tarafından; Topluma Hizmet Uygulamaları kapsamında 3 Aralık Dünya Engelliler Gününde farkındalık oluşturabilmek için “Karanlığı Aydınlat” adlı bir söyleşi gerçekleştirildi.

6.12.2019 14:54:12

PAÜ’lü Tekstil Mühendisleri Uluslararası Firmanın Türkiye Temsilcisiyle Buluştu

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, Tekstil Mühendisliği Bölümü tarafından “Yünü Anlama Semineri ve Woolmark Performans Yarışması Bilgilendirme” etkinliği Woolmark Türkiye İş Geliştirme ve Lisanslama Koordinatörü Gülay Gökbayrak’ın katılımı ile Mühendislik Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleştirildi.

5.12.2019 16:32:46

Öğretmenlik Mesleğinin Dünü, Bugünü ve Yarını

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölüm Başkanı Prof. Dr. Hüseyin Kıran, “Öğretmenlik Mesleğinin Dünü, Bugünü ve Yarını” konulu konferans verdi.

5.12.2019 12:12:32

PAÜ İletişim Fakültesi Öğrencileri, Pamukkale Turizm Kurumsal İletişim Müdürü Buket Güler ile Buluştu

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilerini sektör temsilcileri ile buluşturmaya devam ediyor. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından üçüncüsü düzenlenen “Halkla İlişkiler Söyleşileri” etkinliğinde, Denizli’nin sembol firması ve ulaşım denildiğinde akla ilk gelen markası olan Pamukkale Turizm’in Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Buket Güler konuk oldu.

3.12.2019 16:52:02

Patır: “Bu Bacaklar Çalışacak Arkadaş!”

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Bölümü tarafından düzenlenen “Engelsiz Yaşam” paneline katılan Sporcu Alper Patır, engelli olduktan sonra “Bu Bacaklar Çalışacak Arkadaş!” sloganıyla başladığı mücadelesinde yaşama azmi ve başarılarıyla tüm katılımcılara örnek oldu.

3.12.2019 14:14:16

PAÜ Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Topluluğundan İki Konferans

Pamukkale Üniversitesinde (PAÜ) lisans eğitimine yeni başlayan Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölümü ve Koruma ve Onarım Bölümü öğrencilerine bölüm hakkında bilgi verme amacıyla PAÜ Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Topluluğu tarafından: “Su altı Çevre Koşullarının İn-Sutu Korumaya Etkisi” ve “Restorasyon Projelerinde Süreç Yönetimi” başlıklı iki adet konferans düzenlendi.

3.12.2019 10:11:19

Sporun Dilinin Ortak Olduğunu Gösterdiler

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Spor Yöneticiliği Bölümü Doç. Dr. Uğur Sönmezoğlu yönetiminde 3. Sınıf öğrencileri Cengiz İcegi, Mahmut Bozkurt, Ahmet Eren İşbilen, Dündar Kılıç, Süleyman Kocadere, Hüseyin Cengiz, Muhammet Yiğitalp ve Deniz Kazan ile Pamukkale Sağırlar Spor Kulübü Denizli İşitme Engelliler Derneği “Sporun Dili Ortaktır” sloganı altında “Sessiz Turnuva” gerçekleştirdi.

2.12.2019 16:44:35

PAÜ Bekilli MYO Öğrencileri “Kadına Yönelik Şiddete Hayır” Dedi

Kadına yönelik şiddetin ortadan kaldırılması için uluslararası mücadele günü Bekilli MYO’da unutulmadı. Konu hakkında toplumsal farkındalık oluşumuna katkı sunmak isteyen Bekilli MYO’lular çeşitli etkinliklerle farkındalık oluşturdu.

2.12.2019 12:03:09

PAÜ Eğitim Fakültesi, 24 Kasım Etkinliklerine Konser, Şiir ve Drama ile Devam Etti

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Türkiye Emekli Öğretmenler Derneği (TEÖD) ve Pamukkale Üniversitesi Türk Halk Müziği Topluluğu tarafından ortaklaşa düzenlenen Türk Sanat Müziği konseri, izleyenlerden tam not aldı.

27.11.2019 17:29:39

Futbol Turnuvasında İlk Düdük Çaldı

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’nın (PAÜ SKS) geleneksel olarak düzenlediği Öğrenci Futbol Turnuvası, Sağlık Bilimleri Fakültesi ile Spor Bilimler Fakültesi takımları arasında oynanan maç ile başladı.

26.11.2019 10:20:40

PAÜ’de Afet Yönetimi ve Kent Planlama’nın Önemi Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü ile Şehir Plancıları Odası Muğla Şubesi Denizli İl Temsilciliği işbirliğinde Pamukkale Üniversitesi Hüseyin Yılmaz Kültür ve Kongre Merkezi'nde “Afet Yönetimi ve Kent Planlama” başlıklı bir panel düzenlendi.

25.11.2019 15:03:05

Deneyimli Şefler Gastronomi Öğrencilerine İlham Verdi

Gastronomi ve Mutfak Sanatları Ana Bilim Dalı Başkanı ve Gastronomi Topluluğu danışman hocası Prof. Dr. Nurten Çekal, Arş. Gör. Dr. Burcu Koç ve Gastronomi Topluluğu'nun düzenlediği “Yaratıcı Şefler ve Girişimcilik Yönelimi” konferansında öğrenciler ile bir araya gelen Doç. Dr. Ece Konaklıoğlu, Öğr. Gör. Elif Denizci ve Şef Sahra Tuncer, sektördeki deneyimlerini paylaşarak öğrencilere tavsiyelerde bulundu.

23.11.2019 19:52:51

PAÜ’de Düzenlenen Özel Sporcular Basketbol Turnuvasında Tüm Takımlar Başarılı Oldu

Türkiye’nin farklı şehirlerinden yaklaşık 100 özel sporcunun katıldığı Özel Olimpiyatlar Türkiye Karma Basketbol Oyunları Pamukkale Üniversitesi ev sahipliğinde PAÜ Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirildi.

21.11.2019 16:13:06

Genç İletişimciler Pınar Koç ile Buluştu

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi, öğrencilerini sektör temsilcileri ile buluşturmaya devam ediyor. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından ikincisi düzenlenen “Halkla İlişkiler Söyleşileri” etkinliğinde, Denizli’de faaliyette bulunan özel bir kurum olan Bemar Kariyer & British Town Dil Okulları Şubeler Müdürü Koordinatörü Pınar Koç konuk oldu.

21.11.2019 14:54:50

PAÜ’de 24 Kasım Öğretmenler Günü Çeşitli Etkinliklerle Kutlanıyor

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir dizi etkinlik düzenledi.

21.11.2019 16:25:42

PAÜ Diş Hekimliği Fakültesi’nde “Beyaz Önlük Giyme Töreni” Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Diş Hekimliği Fakültesi’nde, “2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Beyaz Önlük Giyme Töreni” düzenlendi. Diş hekimliği eğitimine başlayan birinci sınıf öğrencileri düzenlenen törenle beyaz önlüklerini giydi.

21.11.2019 16:38:26

PAÜ’de Yenileme Çalışmaları Tamamlanan Merkezler Açıldı

Pamukkale Üniversitesi’nde öğrencilere daha iyi koşullarda eğitim verebilmek adına yenileme çalışmaları hızla devam ederken, yapımı tamamlanan Pamukkale Üniversitesi Dil Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (PADAM) ve Pamukkale Üniversitesi Kitap Satış Noktası öğrencilerin hizmetine sunuldu.

20.11.2019 17:12:36

Sektörün Öncü Temsilcisi Seher Gökçe Genç İletişimciler ile Buluştu

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü tarafından düzenlenen Halkla İlişkiler Söyleşileri kapsamında Konaklama Sektöründe Kurumsal İletişim konulu etkinliğe, konaklama sektörünün genç ve başarılı bir ismi Park Dedeman Denizli Genel Müdürü Seher Gökçe konuk konuşmacı olarak katıldı.

18.11.2019 17:34:30

Acıpayam MYO’da Atatürk'ü Anma Konferansı Yapıldı

Acıpayam Belediyesi ve Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) bir süredir devam ettirdiği etkinlikler serisine Talip Özkan Sanat Merkezi'nde gerçekleştirilen, Atatürk'ü Anma Konferansı ile bir yenisi daha eklendi.

15.11.2019 16:43:13

PAÜ’de Atatürk Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesinde, Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 81. Yıldönümünde; Türkiye Cumhuriyeti'nin Kurucusu Atatürk'ün kişiliğini ve eserinin çeşitli yönlerini ortaya koymak üzere bir konferans ve bir panel oturumu gerçekleştirildi.

15.11.2019 12:15:15

PAÜ’de Finans Laboratuvarı Açıldı

Teorik bilgilerin pratik uygulamalarla birleştirilerek, uzmanlar tarafından finansal piyasalardaki tecrübelerin öğrenciler ile paylaşıldığı “Trade Master Kampüs” projesinin 25. Laboratuvarı olan “Pamukkale Üniversitesi Finans Laboratuvarı” Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve İş Yatırım Genel Müdürü Rıza Kutlusoy’un katılımıyla İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde (İİBF) açıldı.

14.11.2019 11:00:59

PAÜ Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü Öğrencilerinden LÖSEV’e Anlamlı Destek

Yaşadığı toplumun sosyal ihtiyaçlarına duyarlı, paylaşımcı ve yardımsever bireyler yetiştirmeyi hedefleyen Pamukkale Üniversitesi’nin Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü Topluma Hizmet Uygulamaları öğrencileri “2-8 Kasım Lösemili Çocuklar Haftası” kapsamında farkındalık etkinliği düzenlendiler.

12.11.2019 09:49:48

PAÜ Acıpayam MYO Hem Öğreniyor Hem Eğleniyor

Acıpayam MYO 2019-2020 Eğitim-Öğretim Güz Dönemine ard arda gerçekleştirdiği etkinlikler ile dinamik bir başlangıç yaptı.

6.11.2019 15:19:14

Buldan MYO Öğrencileri Antik Kentte

Pamukkale Üniversitesi Buldan Meslek Yüksekokulu Mimari Restorasyon Programı öğrencileri, ders kapsamında Hierapolis ve Laodikeia Antik Kentlerine teknik gezi gerçekleştirdi.

6.11.2019 13:22:32

Beyler Konağı Kapılarını Sanatçılara Açıyor

Pamukkale Üniversitesi ve Buldan Belediyesi arasında yapılan protokolle Pamukkale Üniversitesi Buldan Meslek Yüksekokulu’na bağışlanan “Beyler Konağı” nın kapıları sanatçılara açılıyor.

5.11.2019 11:31:05

PAÜ Bekilli MYO Öğrencilerinden LÖSEV’e Anlamlı Destek

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksekokulu (Bekilli MYO) tarafından, Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı’na (LÖSEV) destek amaçlı düzenlenen etkinlik; öğretim görevlileri, öğrenciler ve idari personel tarafından büyük ilgi gördü.

4.11.2019 17:31:18

PAÜ’de, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Bir Dizi Etkinlikle Kutlandı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Çarşamba Seminerleri kapsamında, Cumhuriyetin ilanının 96. yıldönümü münasebetiyle “Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin Kuruluşundaki Ulus Devlet Düşüncesi ve Devletin Ulusal Sembolleri” isimli konferans ve 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Geleneksel Türk El Sanatları Sergisi düzenledi.

31.10.2019 16:05:07

Prof. Dr. Berber: "Cumhuriyet, Demokrasinin Sigortasıdır"

Pamukkale Üniversitesinde, Cumhuriyet’in kabul edilişinin 96. Yıldönümü münasebetiyle, Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü ve Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma Uygulama Merkezi işbirliği ile “Cumhuriyet ve Türkiye Öyküsü” başlıklı bir konferans gerçekleştirildi.

30.10.2019 11:55:25

PAÜ’de Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminde Yasama ve Denetim Fonksiyonu Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Hukuk Topluluğu, TBMM Bürokratları Yasama Derneği’nin “Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminde Yasama ve Denetim Fonksiyonu Projesi”ni konu alan bir seminer düzenledi.

25.10.2019 17:59:56

Acıpayam MYO Teknik Gezilere Devam Ediyor

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü 2. sınıf öğrencileri Hava ve Deniz Limanı Güvenliği Dersi kapsamında, Öğretim Görevlisi İlknur Özdemir koordinatörlüğünde Antalya Deniz Limanı ve Kaleiçi Limanı'na teknik gezi düzenlendi. Oldukça verimli ve yoğun geçen gezide öğrenciler çok sayıda teknik konuda uygulamalı eğitim aldı.

25.10.2019 11:20:54

PAÜ Bekilli Meslek Yüksek Okulu’nda Aşure Hayrı Düzenlendi

Muharrem ayı vesilesiyle PAÜ Bekilli Meslek Yüksek Okulu Yöneticilerinin ve Öğretim Görevlilerinin katkılarıyla Bekilli Meslek Yüksek Okulu Zeynep Şamil Girgin Kampüsünde Aşure hayrı düzenlendi.

23.10.2019 17:16:53

Dr. Öğr. Üyesi Yıldırım: “Dört Gençten Üçü Enflasyon Kelimesinin Anlamını Bilmiyor”

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesinde “21. Yüzyıl Becerisi Olarak Finansal Okuryazarlık ve Çocuklar için Finansal Okuryazarlık Eğitimi” konulu konferans düzenlendi.

23.10.2019 17:10:16

Acıpayam MYO, Teori ile Uygulamalı Eğitimin Arasını Kapattı

PAÜ Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü, Hava ve Deniz Güvenliği Dersi kapsamında Denizli Çardak Hava Limanına teknik bir gezi düzenledi. Öğrenciler; hava limanı giriş ve arama prosedürleri, X-Ray cihazı, kapı dedektörü, patlayıcı sıvı tespit cihazı, bomba arama gibi derslerde teorik olarak öğrendikleri konularda uygulamalı eğitim aldı.

23.10.2019 14:43:59

Acıpayam MYO Öğrencilerine Afet ve Acil Durum Eğitimi Verildi

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü 2. sınıf öğrencileri, Öğr. Gör. İlknur ÖZDEMİR koordinatörlüğünde Denizli İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü binasına ve enkaz alanına teknik gezi düzenledi.

23.10.2019 11:44:29

Beyaz Önlük Giyerek Hekimlik Mesleğine İlk Adımlarını Attılar

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Tıp Fakültesi tarafından 2019-2020 Eğitim ve Öğretim Yılı’nda PAÜ Tıp Fakültesini kazanan hekim adayı öğrencileri için beyaz önlük giyme töreni düzenlendi.

24.10.2019 10:10:52

Tavas Sağlık Meslek Yüksek Okulu İçin Yeni Bir Protokol İmzalandı

Pamukkale Üniversitesi ile Tavas Gönüllüleri Yarangümeyi Yaşatma ve Yardımlaşma Derneği, Tavas Kaymakamlığı ve Tavas Belediyesi arasında, Sağlık Meslek Yüksekokulu’nun tamir bakım, onarım ve her türlü yapım işi için yeni bir protokol daha imzalandı.

15.10.2019 20:42:19

PAÜ, SPIDAS Projesine Öncülük Ediyor

Erasumus+ 2017 Ana Eylem 2: Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği, Okul Eğitimi için Yeniliği Destekleyen Stratejik Ortaklıklar (KA201) kapsamında “Strategic Partnership for Innovation in Data Analytics in Schools (SPIDAS)” projesinin son ortaklar toplantısı Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalında başladı.

15.10.2019 11:18:44

Türk Kızılay’ı Bekilli Meslek Yüksekokulunda Bilgilendirme Toplantısı Düzenledi

Türk Kızılay’ı tarafından Bekilli Meslek Yüksekokulu konferans salonunda öğrencilere yönelik bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

11.10.2019 11:23:30

PAÜ’de “Ermenistan’ın İşgal Politikaları” Konulu Uluslararası Panel Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi’nin (PAÜ) ev sahipliğinde, "Ermenistan’ın İşgal Politikaları: Bölgesel ve Uluslararası Güvenlik Problemleri" konulu uluslararası bir panel gerçekleştirildi.

10.10.2019 17:26:29

PAÜ’de Yeni Akademik Yıl Felsefe Dersi ile Başladı

Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü tarafından Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Açılış Töreni ile Türkiye’de ilk kez bir akademik yıl felsefe dersi ile başlamış oldu. Yeni akademik yılın ilk dersini ODTÜ Felsefe Bölümü Emekli Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ahmet İnam verdi.

22.11.2019 14:34:28

MÜHJEO 2019’un İkinci Gününde Acıpayam Depremi Ele Alındı

Mühendislik Jeolojisi Derneğinin bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Ulusal Mühendislik Jeolojisi ve Jeoteknik Sempozyumu (MÜHJEO 2019), Pamukkale Üniversitesi ev sahipliğinde devam ediyor. Sempozyumun ikinci gününde toplam on oturum gerçekleştirilirken, Doğal Afetler, Mühendislik Jeolojisinde Tehlike ve Risk Analizleri oturumunda Acıpayam’da yaşanan 5.5 büyüklüğündeki deprem ele alındı.

4.10.2019 16:28:47

“Kutadgu Bilig’de Hümanizm”

UNESCO tarafından, yazılışının 950. yılında “2019 Kutadgu Bilig Yılı” ilan edilmesi münasebetiyle Pamukkale Üniversitesinde “Kutadgu Bilig’de Hümanizm” konulu bir seminer verildi.

4.10.2019 10:46:24

PAÜ’den Dijital Hamle

Pamukkale Üniversitesi bünyesinde hizmete giren Dijital Teknoloji Merkezi ile interaktif salonlarda gerçekleştirilen elektronik ortamda ders anlatımı, çevrimiçi toplantı ve başka bir üniversitede görev yapan tez jüri üyesinin uzaktan katılabildiği tez sunumları ile eğitim, toplantı ve tez sunumlarını dijital platforma taşıyor.

1.10.2019 16:36:46

PAÜ’de Oryantasyon Programı Tamamlandı

Pamukkale Üniversitesi 2019-2020 eğitim öğretim yılında yeni kayıt yaptıran öğrenciler için uyum programlarını tamamladı.

27.9.2019 15:45:42

Şampiyon Takıma Başarı Belgeleri Takdim Edildi

17- 22 Eylül tarihleri arasında İstanbul Atatürk Havalimanı’nda gerçekleştirilen Uzay ve Teknoloji Festivali’nde (TEKNOFEST 2019) Roket Yarışmaları Yüksek İrtifa dalında Türkiye birinciliği elde eden Hazar Takımı’na, Mühendislik Fakültesinde düzenlenen oryantasyon programı kapsamında başarı belgeleri takdim edildi.

25.9.2019 12:59:34

PAÜ, ISIF 2019’dan Üç Madalya ile Döndü

4. İstanbul Uluslararası Buluş Fuarı’ndan (ISIF’19) Pamukkale Üniversitesi adına üç patentle katılan Pamukkale Teknokent, 1 altın 2 bronz madalya ile döndü.

24.9.2019 09:58:12

Turizm Bakanı Ersoy Sillyon Antik Kentinde İncelemelerde Bulundu

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy Antalya Serik İlçesi’nde bulunan ve Pamukkale Üniversitesi adına Dr. Murat Taşkıran başkanlığındaki bir ekiple çalışılan Sillyon Antik Kenti’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

23.9.2019 15:19:04

PAÜ “II.Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu”na Ev Sahipliği Yapıyor

Pamukkale Üniversitesi ile Eğitim Kültür ve Birliktelik Derneği’nin işbirliğinde düzenlenen “II.Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu”nun açılışı Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın katılımı ile gerçekleştirildi.

13.9.2019 18:10:06

PAÜ Çal MYO’da “Sarı Altın” Üretimi için İlk Denemelere Başlandı

Pamukkale Üniversitesi Tohum Islahı ve Genetik Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Çelik ve Çal Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Aysel Yeşilyurt Er Koordinatörlüğünde soya fasulyesi üretimi için ön verim ve adaptasyon çalışmalarına başlandı.

12.9.2019 14:15:58

Mezar Taşları Türk İslam Kültüründen İzler Taşıyor

Pamukkale Üniversitesi kaybolmaya yüz tutmuş bir hazineye daha sahip çıkıyor. Kale-i Tavas’ın geçmişi, yıllardır açılıp okunmamış bir kitabın sayfaları gibi şimdiki ve gelecek nesiller için okunuyor.

9.9.2019 15:09:05

Rektör Bağ: “Çardak OSBMYO’nun tamamen taşınacağına ilişkin söylentiler gerçeği yansıtmıyor”

Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve Üniversite Yönetimi, 2019-2020 Akademik Yılı’nda Kontrol ve Otomasyon Sistemleri bölümüne ilk kez öğrenci alımı yapan Pamukkale Üniversitesi Çardak Organize Sanayi Bölgesi Meslek Yüksekokulu (Çardak OSBMYO) binasında ve yurt olarak tahsis edilen ancak depremde hasar gören binada incelemelerde bulundu.

4.9.2019 16:30:50

PAÜ’nün Yerli Üretim Ayçiçekleri İlk Mahsülünü Verdi

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Denizli Ticaret Borsası Başkanı İbrahim Tefenlili, Denizli Ticaret Borsası Meclis Üyesi Halil Pekdemir Pamukkale Üniversitesi Çal Meslek Yüksekokuluna ait 400 dönümlük arazi içinde yetiştirilmeye başlanan yöreye uygun hibrit yerli ay çekirdeği üretim sahasında incelemelerde bulundu.

6.9.2019 09:57:40

TÜBİTAK Destekli Proje: Oyun Bizim İşimiz II PAÜ’de Başladı

Oyun Bizim İşimiz: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı (OBİ-II) TÜBİTAK destekli projenin ikinci dönem eğitimi Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi ev sahipliğinde başladı.

3.9.2019 15:05:41

Dünyaca Ünlü Piyano Uzmanı PAÜ’de

Pamukkale Üniversitesi Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi, İngiliz Müzisyen ve Piyano Uzmanı Robert Mantle’ı ağırladı.

28.8.2019 14:08:32

PAÜ Yeni Öğrencilerini Karşılamaya Hazır

Pamukkale Üniversitesi, 2019 – 2020 Akademik Eğitim Öğretim Yılı’nda kayıt yaptıracak öğrencileri için hazırlıklarını tamamladı. PAÜ ailesinin yeni üyeleri Denizli Şehirlerarası Otobüs Terminalinde kurulacak ‘irtibat masası’ ile karşılanacak ve yeni kayıt haftası boyunca sürekli seferler ile Kınıklı Merkez Yerleşkesine taşınacak.

15.8.2019 11:42:47

Uyduları Yörüngeye Yerleştirecek Roket İçin PAÜ’lü Öğrencilerden Büyük Adım

Finalleri 17-22 Eylül 2019 tarihinde yapılacak olan Teknofest İstanbul Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali’nde finalist olarak yarışacak Hazar takımına Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve Üniversite Yönetim Kurulu Üyeleri tarafından bir ziyaret gerçekleştirildi.

7.8.2019 09:48:46

PAÜ, Kültürel Varlıkları Koruma ve Onarım Bölümü ile Ege’de İlk

PAÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Kültürel Varlıkları Koruma ve Onarım Bölümü bu yıl ilk kez lisans düzeyinde öğrenci alarak bu alanda uzman koruma bilimciler yetiştirecek olmanın heyecanını yaşıyor.

6.8.2019 13:46:59

Çameli MYO İlk Öğrencilerini Bekliyor

Pamukkale Üniversitesi ile Çameli Belediyesi arasında imzalanan bina kullanım protokolüyle mülkiyeti Çameli Belediyesine ait olan Hayri Dev Kültür Merkezi binası, Çameli Meslek Yüksekokulu (MYO) ve Çameli Belediyesi tarafından ortak kullanılacak.

21.7.2019 12:38:26

PAÜ’lü Akademisyenler ile MEB İngilizce Öğretmenleri Uşak’ta Buluştu

Uşak Milli Eğitim Müdürlüğünün yürüttüğü Uşak Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Paydaşları Akademisi’ne davet edilen PAÜ Yabancı Diller Yüksekokulu öğretim üyeleri, yabancı dil öğretmenlerine; dil öğreniminin güncel sorunlarını ve çözüm önerilerini anlattı.

27.6.2019 09:29:42

Acıpayam MYO’da Mezuniyet Heyecanı

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni ile sekizinci dönem mezunlarını uğurladı.

25.6.2019 13:43:39

PAÜ Mimarlık Bölümü Öğrencileri 5 Farklı Ödül Kazandı

PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi (MTF) Mimarlık Bölümü öğrencileri katıldığı ‘İzmir Elektrik Fabrikası ne Olmak İster? Ulusal Öğrenci Mimari Fikir Projesi Yarışması’nda bir jüri özel ödülü ve dört teşvik ödülü alarak toplamda beş ödülün birden sahibi oldu.

25.6.2019 09:04:27

Çivril Atasay Kamer MYO 23. Dönem Mezunlarını Verdi

Pamukkale Üniversitesi Çivril Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu (MYO), 23. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.

14.6.2019 18:45:15

PAÜ Uygulamalı Bilimler YO’da Mezuniyet Coşkusu

Pamukkale Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulunun (YO) 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, Çivril Şevkiye Özel Fen Lisesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

13.6.2019 13:57:08

Eğitim ve Öğretim Geliştirilmesi İşbirliği Protokolü İmzalandı

Pamukkale Üniversitesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan işbirliği protokolü ile tüm eğitim ve öğretim hizmetlerinin niteliğini arttırılması ve öğretmen yeterlilikleri uygulamalı eğitim faaliyetleri ile arttırılması adına taraflar arasında koordinasyon sağlanması amaçlanıyor.

12.6.2019 15:33:13

Buldan MYO 16. Dönem Mezunlarını Verdi

Pamukkale Üniversitesi Buldan Meslek Yüksekokulunun (Buldan MYO) 16. dönem mezunları için gerçekleştirdiği mezuniyet töreninde 100 öğrenci mezuniyet sevinci yaşadı.

11.6.2019 16:51:51

Kale MYO’da Mezuniyet Töreni Coşkusu Yaşandı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu (Kale MYO), bahçesinde düzenlediği mezuniyet töreninde yaklaşık 120 öğrenci mezun olmanın coşkusunu yaşadı.

2.6.2019 19:58:48

Bekilli Meslek Yüksekokulu Mezuniyetini Coşkuyla Kutladı

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksekokulu 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı mezuniyet töreni, Bekilli Meslek Yüksekokulu Konferans Salonunda coşkulu bir şekilde kutlandı.

1.6.2019 16:20:04

PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu Öğrencileri, Bilim Projeleri Yarışması’nda Üçüncü Oldu

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Bilim ve Bahar Şenlikleri çerçevesinde düzenlenen 27. Bilim ve Bahar Şenliği Üniversite Öğrencileri Arası Bilim Projeleri Yarışması’nda PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğrencileri; “Spastisitesi Olan Nörolojik Hastalarda Spastisite Kontrolüne Yönelik Eğitimin Etkinliğinin İncelenmesi” adlı projeleri ile üçüncülük ödülünü kazandı.

30.5.2019 12:00:15

PAÜ Öğrencisi, 14. Ünal Aysal Tez Yarışmasında Birinci Oldu

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisat Anabilim Dalı doktora öğrencisi Elif Yalçın, 14. Ünal Aysal Tez yarışmasında birinci oldu.

28.5.2019 17:07:06

Tavas MYO’da Mezuniyet Heyecanı

Pamukkale Üniversitesi Tavas Meslek Yüksekokulu, 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni Tavas Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Törene Tavas Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Abdulvahap Özcan ve Tavas ilçesi protokol üyeleri ile birlikte çok sayıda öğretim üyesi, mezun olan öğrenciler ve aileleri katıldı.

28.5.2019 16:23:16

PAÜ Öğrencileri Ortaokul Öğrencilerine Z-Kütüphane Kazandırdı

Pamukkale Üniversitesi ve Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğünün gerçekleştirdiği işbirliği ile PAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü öğrencileri Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında Cankurtaran Ortaokuluna Z-Kütüphane kazandırdı.

28.5.2019 16:01:38

PAÜ Mimarlık Bölümü Öğrencileri DEBA’yı Gezdi

PAÜ Mimarlık Bölümü, "Endüstriyel İmalatlar ve Yapılar" dersi kapsamında Denizli Sanayi Odası işbirliğiyle düzenlenen teknik gezi ile Bereket Enerji Üretim Şirketi’nin genel merkez kampüsüne konuk oldu.

28.5.2019 11:16:24

Vefa Günü: Dr. Kemal Daşçıoğlu’nun Adı Toplantı Salonuna Verildi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yönetim Kurulu, bir süre önce vefat eden Sosyal Bilgiler Eğitimi ABD öğretim üyelerinden Dr. Öğr. Üyesi Kemal Daşcıoğlu’nun ismini anabilim dalı toplantı salonuna verdi.

27.5.2019 11:21:35

PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğrencilerinden Sergi

Pamukkale Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü ikinci sınıf öğrencileri ve Mimarlık Bölümü dördüncü sınıf öğrencilerinin Şehir ve Bölge Planlama Bölümü SBP 490 Eleştirel Tasarım dersi kapsamında düzenlediği proje çalışmaları PAÜ Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezi Fuaye Alanı’nda sergileniyor.

27.5.2019 09:41:28

YTKM’den En İyi Makale Ödülü PAÜ’ye

Her yıl; ulusal–uluslararası kongrelerde sunulmuş ya da bilimsel dergilerde yayımlanmış üç bildiriye verilmekte olan bilimsel araştırma ödülü kapsamında Yollar Türk Milli Komitesi (YTKM)’nin en iyi makale ödülüne Pamukkale Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Görkem Gülhan layık görüldü.

23.5.2019 15:06:06

“PAÜMTM’2019 – 1. Malzeme Günleri” Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Metalurji ve Malzeme Mühendisliği Bölümü tarafından düzenlenen “PAÜMTM’2019 – 1. Malzeme Günleri”, 20 Mayıs 2019 tarihinde Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi’nde gerçekleştirildi.

22.5.2019 17:19:45

PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulunda Spastisite Bilgilendirme Paneli ve Forumu Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğretim üyeleri ve öğrencileri tarafından hazırlanan proje kapsamında spastisitesi olan bireyleri bilgilendirmeye yönelik panel ve spastisitesi olan bireyleri alan uzmanlarıyla buluşturan forum düzenlendi.

22.5.2019 17:15:44

PAÜ Eğitim Fakültesi’nde Materyal Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde yılsonu etkinlikleri çerçevesinde farklı bölümlerden öğrencilerin hazırladığı öğretim materyalleri sergilendi.

22.5.2019 10:53:41

Turizm Rehberliği Öğrencilerinden Kazak-Türk İşbirliği

Pamukkale Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü son sınıf öğrencileri Turizmde İletişim ve Halkla İlişkiler Dersi kapsamında Kazak öğrenciler ile birlikte çeşitli turizm şirketlerinde iletişim stratejileri konularında ortak çalışmalar gerçekleştirdi.

22.5.2019 10:33:18

PAÜ’de Avrupa Spor Liderliği Programı (ESLP) 3. Çalıştayı Gerçekleştirildi

Avrupa Birliği Erasmus+ Sport projeleri çerçevesinde Pamukkale Üniversitesi’nin dâhil olduğu Avrupa Spor Liderliği Programı (ESLP) 3. Çalıştayı, PAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleştirildi.

21.5.2019 12:29:28

PAÜ’de 8. Geleneksel Çocuk Gelişimi Sergisi ve Şenliği Yapıldı

Denizli Sağlık Hizmetleri MYO Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri bölümü Çocuk Gelişimi Programı tarafından düzenlenen ‘8. Geleneksel Çocuk Gelişimi Sergisi ve Şenliği’nde anaokullarından gelen minikler doyasıya eğlendi.

22.5.2019 09:39:31

PAÜ’de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Coşkuyla Kutlandı

Kurtuluş Savaşı'nın başlangıcı ve Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Samsun'a çıkışının 100'ncü yılında, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı PAÜ’de coşkuyla kutlandı.

20.5.2019 17:00:02

PRoject Yarışmasının Yaratıcı Fikirleri Ödüllendirildi

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından ilki düzenlenen “PRoject Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” etkinliğinin ödül törenine sarı renk damgasını vurdu.

20.5.2019 12:24:13

Nesilden Nesile 100 Yıldır 19 Mayıs'ın İzinde Yürüyüşü

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO), Atatürk'ün Samsun'a çıkışının ve Milli Mücadele için atılan ilk adımın 100. yılı nedeniyle Acıpayam İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Acıpayam İlçe Emniyet Müdürlüğü, Acıpayam İlçe Gençlik Spor Müdürlüklerinin desteği ve katılımı ile bir dizi etkinlik gerçekleştirdi.

20.5.2019 09:22:55

Bekilli MYO Öğrencilerinden Anlamlı Proje

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksekokulu öğrencileri tarafından ‘‘Farkındayız Yanınızdayız’’ projesi kapsamında çevre duyarlılığı konusunda farkındalık çalışmaları yapılırken hayvanlar için kulübeler ve yuvalar hazırlandı.

17.5.2019 12:16:49

Teknoloji Fakültesinde 2. PAUTECH Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına (PAÜ SKS)bağlı öğrenci topluluklarından PAÜ Fikir Ekimi Topluluğu ve PAÜ Teknoloji Fakültesi öğrencileri tarafından düzenlenen 2. PAUTECH etkinliği Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

17.5.2019 12:02:27

PAÜ Koç Spor Fest’ten Kupa ve Madalyalarla Döndü

10 – 17 Mayıs 2019 tarihleri arasında Samsun’da düzenlenen Türkiye Üniversitelerarası “KOÇ SPOR FEST” spor turnuvalarına Atletizm, Jimnastik ve Yüzme branşlarında katılım gösteren Pamukkale Üniversitesi birincilik, ikincilik ve üçüncülük dereceleri elde ederek döndü.

16.5.2019 14:34:21

PAÜ’de 5. Spor Bilimleri Etkinlikleri Başladı

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi tarafından 15-17 Mayıs 2019 tarihlerinde düzenlenen 5. Spor Bilimleri Etkinlikleri, Spor Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen açılış töreni ile başladı.

17.5.2019 11:19:30

PAÜ Eğitim Fakültesi’nde 19 Mayıs Kutlamaları Karma Heykel Sergisi ile Başladı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde, 19 Mayıs 1919 tarihinin 100. yıl kutlamaları başladı. İlk olarak, Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı tarafından ‘Karma Heykel Sergisi’ düzenlendi.

15.5.2019 14:33:27

PAÜ Eğitim Fakültesi Öğrencilerinden Topluma Hizmet Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencileri, ‘Topluma Hizmet Uygulamaları’ dersi kapsamında okul, kurum ve kuruluşlarla birlikte sosyal sorumluluk projeleri hazırladılar ve yaptıkları projeleri dönem sonunda sergilediler.

15.5.2019 14:10:26

“Bilge Ağaçlar” PAÜ’de Can Bulacak

Peyzaj Mimarlığı Mesleğinin 45. Yılı ve Ulusal Peyzaj Mimarlığı Günü kutlamaları Pamukkale Üniversitesi Kınıklı Yerleşkesi’nde gerçekleştirildi.

14.5.2019 19:35:51

PAÜ’de Sağlıkta Şiddet Konuşuldu

PAÜ Sağlık ve Toplum Öğrenci Topluluğu’nun düzenlediği ‘Toplumda ve Sağlıkta Şiddet Nasıl Önlenebilir?’ adlı toplantı Pamukkale Üniversitesi Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşti.

13.5.2019 18:18:38

Prof. Dr. Aylin Göztaş PAÜ’ye Konuk Oldu

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından ilki düzenlenen “PRoject: Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” kapsamında Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aylin Göztaş konuk edildi.

16.5.2019 11:36:37

PAÜÇGEM Eğitimlerini Tanıttı

Çocuk ve Gençlik Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (PAÜ Çocuk Üniversitesi - PAÜÇGEM), 5-18 yaş grubu çocuk ve gençler için düzenlediği eğitimlerin tanıtımını bu yıl “23 Nisan Çocuk Şenliği” kapsamında gerçekleştirdi.

13.5.2019 17:08:32

PAÜ’de Yaratıcı Fikirler Yarışıyor

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından ilki düzenlenecek olan “PRoject: Yaratıcı Fikirler Yarışıyor” 13-17 Mayıs 2019 tarihleri arasında Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşecek.

16.5.2019 11:41:13

Tavas MYO’da 5. Geleneksel Çocuk Şenliği

Tavas Meslek Yüksekokulu (MYO) Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı öğretim elemanları ve öğrencileri tarafından 5. Geleneksel Çocuk Şenliği düzenlendi.

9.5.2019 17:00:44

PAÜ Resim-İş Eğitimi Öğrencilerinden Mezuniyet Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı son sınıf öğrencilerinin eserleri “Mezuniyet Sergisi” etkinliğinde sergilendi.

9.5.2019 15:44:56

PAÜ Kale MYO Yeni Binasında İlk Konferans

PAÜ Kale MYO yeni binasında ilk konferans Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Öğretim Görevlisi Kenan Çölgeçen tarafından gerçekleştirildi.

9.5.2019 14:33:00

PAÜ Acıpayam MYO’da ‘Matematiği Sevdirmek ve Öğretmek’ Söyleşisi Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) Çocuk Gelişimi Programı öğrencileri, TED Denizli Anaokulu Koordinatörü ve Okul Öncesi Öğretmeni Derya Neval Aytekin Dülger ile mesleğin uygulamalarına yönelik bir söyleşi gerçekleştirdi.

13.5.2019 12:03:14

Çocuk İstismarı’ Durumunda Nasıl Davranmalı?

“Çocuk İstismarı” konulu konferans veren Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sevgi Özgüngör, çocukların cinsel istismara maruz kalmaları durumunda aile, çevre ve eğitimcilerin neler yapması gerektiği ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

9.5.2019 14:24:01

Toplumda ve Sağlıkta Şiddet Konuşulacak

PAÜ Toplum ve Sağlık Öğrenci Topluluğu’nun düzenlediği ‘Toplumda ve Sağlıkta Şiddet Nasıl Önlenebilir?’ adlı toplantı 11 Mayıs Cumartesi günü Pamukkale Üniversitesi Prof. Dr. Hüseyin Yılmaz Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşecek.

8.5.2019 12:45:26

Mühendislikte Tecrübe Paylaşımları Paneli Yapıldı

Türk Dünyası Mühendisler ve Mimarlar Birliği (TDMMB) Denizli Şubesi ve Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Denizli İl Temsilciliği işbirliği ile “Mühendislikte Tecrübe Paylaşımları” konulu paneli 3 Mayıs 2019’da Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

8.5.2019 10:51:59

4 Mevsim Anaokulu PAÜ Yabancı Diller Yüksekokulunu Ziyaret Etti

İlk kez bir anaokulunun ziyaret ettiği Pamukkale Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokuluna (PAÜ YDYO) anaokulu öğrencileri yoğun ilgi gösterdi.

7.5.2019 17:14:50

PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu’nun İki Projesi Daha TÜBİTAK Desteği Aldı

Pamukkale Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu (FTR YO) Öğretim Üyeleri ve öğrencileri tarafından hazırlanan iki projesi daha TÜBİTAK-BİDEB tarafından desteğe layık görüldü.

7.5.2019 16:38:55

‘PAÜ İletişim Fakültesi Konuşuyor’

Pamukkale Üniversitesi İletişim Fakültesi ve PAÜ Fikir Ekimi Topluluğu’nun birlikte düzenlediği PAÜ Fikir Ekimi PAÜHİT İletişim Fakültesi Konuşuyor adlı etkinlik Eğitim Fakültesi Engin Aksel Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

7.5.2019 12:19:23

PAÜ Öğrencisi 3. Oldu

Mimarlık Bölümü 2. Sınıf öğrencisi Kurtça Ömür, Kapı Tasarlıyorum 2019 Ulusal Öğrenci Yarışması’nda 3.cülük ödülü alarak dereceye girdi.

6.5.2019 17:24:47

Prof. Dr. Mehmet Ali Ünal’a Meslektaşları ve Öğrencilerinden 3 Mayıs Dünya Türkçülük Günü’nde Vefa Örneği

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ali Ünal’a akademisyen dostları ve öğrencileri tarafından hazırlanan ve Prof. Dr. Ünal’ın çalışmalarından derledikleri armağan kitabının takdim töreni gerçekleştirildi.

6.5.2019 10:25:11

PAÜ Uygulamalı Bilimler Yüksekokulunda “Akıllı Köy” Konferansı

Pamukkale Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Organik Tarım İşletmeciliği Bölümü tarafından düzenlenen “Vodafone Akıllı Köy” adlı konferansın konuğu Vodafone Akıllı Köy Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Yıldırım oldu.

29.4.2019 14:23:55

PAÜ Gençlik Oda Orkestrası İzleyiciden Tam Not Aldı

Pamukkale Üniversitesi Gençlik Oda Orkestrası, Şef Öğretim Görevlisi Çağatay Şişman’ın yönetiminde verdiği bahar konseri ile izleyicilerden tam not aldı.

30.4.2019 13:48:06

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarından 5. Bilim Eğitim Fuarı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı öğrencileri tarafından düzenlenen “5. Bilim Eğitim Fuarı” açıldı.

26.4.2019 16:40:28

Prof. Dr. Mehmet Görmez PAÜ’nün Konuğu Oldu

Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi ve Katre-i Fikir Topluluğu tarafından düzenlenen “Gençlik ve Medeniyet Tasavvurumuz" adlı konferansın konuğu 17. Diyanet İşleri Başkanı ve İslam Düşünce Enstitüsü Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez oldu.

25.4.2019 16:46:45

PAÜ Çocuk Üniversitesinde Eğitimler Başlıyor

Çocuk ve Gençlik Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (PAÜ Çocuk Üniversitesi - PAÜÇGEM), 5-18 yaş grubu çocuk ve gençler için düzenlediği eğitimlerin tanıtımını bu yıl “23 Nisan Çocuk Şenliği” kapsamında gerçekleştiriyor.

25.4.2019 14:13:54

PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğrencileri Er-Bakır A.Ş.’yi Ziyaret Etti

PAÜ Mimarlık Bölümü ve Denizli Sanayi Odası işbirliğiyle “Endüstriyel İmalatlar ve Yapılar” dersi kapsamında gerçekleştirilen teknik gezilerin dördüncüsü Er-Bakır A.Ş.’ye düzenlendi.

22.4.2019 16:19:09

PAÜ SBF Öğrencileri, Çocuklarla Spor Aktiviteleri ile Dolu Bir Gün Geçirdi

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi (PAÜ SBF) Spor Yöneticiliği Bölümü öğrencileri Denizli Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’ne bağlı Çocuk Esirgeme Kurumu’nda kalan çocukları Merkezefendi Belediyesi Denizli Basket-Beylikdüzü Basket takımları arasında oynanan Türkiye Basketbol 2. Ligi Play-Off mücadelsinde misafir ettiler.

22.4.2019 15:48:44

PAÜ Tanıtım Günleri Başladı

Denizli’den yaklaşık 40 liseden gelecek üniversite adaylarını hafta boyunca ağırlayarak geniş çaplı bir tanıtım yapmayı amaçlayan PAÜ Tanıtım Günleri, düzenlenen açılış töreni ile başladı.

22.4.2019 14:09:06

Pamukkale Üniversitesi Tanıtım Günleri Başlıyor

Denizli’den yaklaşık 40 liseden gelecek üniversite adaylarına yönelik geniş çaplı tanıtım yapmayı amaçlayan Pamukkale Üniversitesi, 22-26 Nisan 2019 tarihlerinde düzenleyeceği “PAÜ Tanıtım Günleri” temalı programı ile ağırlayacak.

19.4.2019 15:42:02

PAÜ’de II. Özel Çocuklar Uçurtma Şenliği Başlıyor

Pamukkale Üniversitesi’nin bu yıl ikincisini düzenlediği Özel Çocuklar Uçurtma Şenliği 21 Nisan Pazar günü saat 15.00’da Rektörlük Önü Yeşil Alan’da gerçekleştirilecek.

19.4.2019 12:28:19

Metale Tasarım Gözüyle Bakış

Askon Demir Çelik San. ve Tic. A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Murat Özdemir, Tasarım ve E-Ticaret Merkezi Yöneticisi İbrahim Kayhan ve ÜRGE Danışmanı İpek Özmen Dönmez PAÜ’ye konuk oldu.

18.4.2019 15:02:23

PAÜ Mimarlık Bölümü DENTAŞ’a Konuk Oldu

PAÜ Mimarlık Bölümü ve Denizli Sanayi Odası işbirliğiyle ‘Endüstriyel İmalatlar ve Yapılar’ dersi kapsamında düzenlenen teknik gezilerin üçüncüsü DENTAŞ Kâğıt Sanayi A.Ş.’ye düzenlendi.

15.4.2019 11:01:32

Acıpayam MYO’da ‘‘Tüm Konularıyla Deprem’’ Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu’nun (MYO) düzenlediği “Tüm Konularıyla Deprem” adlı konferansa Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Dekanı ve Mühendislik Fakültesi Jeofizik Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Ali Aydın konuk edildi.

15.4.2019 10:49:45

Kale MYO’da Pilav Hayrı Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulunun (MYO) yeni binasının açılışı dolayısıyla kurban kesildi ve pilav hayrı yapıldı.

10.4.2019 13:37:55

Türkiye Fizyoterapistler Derneği 50.Yıl Kutlamaları

Türkiye Fizyoterapistler Derneği Denizli İl Temsilciliği, Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu “8 Nisan Türkiye Fizyoterapistler Günü” 50.yıl kutlamaları kapsamında bir dizi etkinlik düzenlediler.

9.4.2019 15:19:30

Paü’de Fizyoterapistler Günü Etkinlikleri

8 Nisan Türkiye Fizyoterapistler Günü’nde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu, Üniversite çalışanlarını “Sağlık İçin Hareket Et” Etkinliğinde buluşturdu.

9.4.2019 15:17:58

Two Awards for PAU Faculty of Education

Doctorate thesis supervised by Pamukkale University Faculty of Education Faculty Member Assoc. Prof. Dr. Kalburan, won the European regional championship award and Lecturer Tunay Onursal was awarded in Drama Labor branch of 25th International Bartin Theater Festival.

9.4.2019 14:36:43

Istanbul Stock Exchange Training Seminar Organized at School of Applied Sciences

Istanbul Stock Exchange Training Seminar organized by the Capital Markets Department of the School of Applied Sciences of Pamukkale University was watched with interest by the participants and students.

8.4.2019 17:24:12

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu’nda Borsa İstanbul Eğitim Semineri Düzenlendi.

Pamukkale Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Sermaye Piyasası Bölümü’nün düzenlediği “Borsa İstanbul Eğitim Semineri” katılımcılar ve öğrenciler tarafından ilgiyle izlendi.

8.4.2019 11:57:16

PAÜ Eğitim Fakültesine İki Ödül Birden

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde Doç. Dr. Kalburan’ın danışmanlığını yaptığı doktora tez çalışması Avrupa bölge birinciliği ödülünü kazanırken, Öğr. Gör. Tunay Onursal ise 25. Uluslararası Bartın Tiyatro Festivali’nde Drama Emek dalında ödül aldı.

5.4.2019 15:43:24

Profesörden Öğretmenlik Üzerine Sohbet ve Türküler

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde “Prof. Dr. Abdurrahman Tanrıöğen ile Öğretmenlik Üzerine Sohbetler ve Öyküleriyle Türküler” etkinliği düzenlendi.

5.4.2019 15:02:36

Bekilli MYO’da Bilinçli Farkındalık Semineri Verildi

PAÜ Bekilli Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen ‘Bilinçli Farkındalık Semineri’ne Kariyer Koçu Yelda Kazanoğlu konuk edildi.

4.4.2019 14:50:08

PAÜ Resim-İş Eğitimi Bölümü Öğrencileri Sergi Açtı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Feryal Beykal Orhun ve öğrencileri, atık malzemeler ağırlıklı olmak üzere origami, optik illüzyon ve çeşitli tekniklerle yaptıkları çalışmaları sergilediler.

3.4.2019 16:26:38

PAU Youth Chamber Orchestra Enchanted Listeners

The Youth Chamber Orchestra formed by Pamukkale University Music Education Department students received great applause from the concert audience.

2.4.2019 10:49:52

Friends Never Forget You

Famous folk poet Âşık Veysel Şatıroğlu, who became immortal with his poems, not only with folk poetry, but also with folk consciousness; was commemorated by Pamukkale University Accessible Futures Community and the Six Dots Association for the Blind with his poems, ballads and life stories in the 46th anniversary of his death.

2.4.2019 10:41:58

Kale MYO’lu Öğrenciler Deprem Bölgesini Ziyaret Etti

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu (MYO) öğrencileri Acıpayam’da meydana gelen 5.7 şiddetindeki depremden sonra iyileştirme çalışmalarına katılarak, İnsani Yardım Vakfı (İHH) Arama ve Kurtarma gönüllüleri ile Ucarı ve Yassıhüyük köylerini ziyaret etti.

29.3.2019 10:37:17

Acıpayam MYO Renk Renk Çiçek Açtı

Son günlerde yaşanan deprem nedeniyle moral bozukluğu yaşayan öğrenciler, PAÜ Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen çiçek dikme etkinliği ile moral depoladı.

29.3.2019 10:05:36

PAÜ Gençlik Oda Orkestrası Dinleyicileri Mest Etti

Pamukkale Üniversitesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı öğrencilerinin oluşturduğu Gençlik Oda Orkestrası’nın verdiği konser dinleyenlerden büyük alkış aldı.

28.3.2019 15:36:00

Tavas MYO’da Meyve Fidanı Diktiler

Pamukkale Üniversitesi Tavas Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında toplamda 25 dekar olan araştırma ve uygulama alanının yaklaşık 16 dekarına 850 adet meyve fidanı dikilerek kapama meyve bahçesi tesis edildi.

28.3.2019 14:27:23

Dostlar Seni Unutmadı

Halk şiiri değil halk şuuru olan şiirleri ile ölümsüzleşen ünlü halk ozanı Âşık Veysel Şatıroğlu; ölümünün 46. yılında şiirleri, türküleri ve yaşam öyküsü ile Pamukkale Üniversitesi Engelsiz Yarınlar Topluluğu ve Altı Nokta Körler Derneği Denizli Şubesi tarafından anıldı.

28.3.2019 11:16:01

Okan Konyalıoğlu PAÜ’ye Konuk Oldu

PAÜ Mimarlık Fakültesi ve Denizli Sanayi Odası işbirliğiyle “Endüstriyel İmalatlar ve Yapılar” dersi kapsamında düzenlenen seminerlerin bu haftaki konuğu Denizli Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkan Yrd. Askon Demir-Çelik San. ve Tic. A.Ş. Genel Müdürü Okan Konyalıoğlu oldu.

28.3.2019 10:29:14

TUBITAK Projects Introduced

The projects supported by TÜBİTAK 4004- Nature Education and Science Schools and 4005- Innovative Education Practices were presented at the Faculty of Education of Pamukkale University.

27.3.2019 16:53:53

Tübitak Projelerinin Tanıtımı Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde TÜBİTAK 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları ile 4005- Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında desteklenen projelerin tanıtımı yapıldı.

27.3.2019 16:29:28

Prof. Dr. Vedat Özsoy: “Success in Visual Arts Brings Along Academic Success.”

The workshop entitled"Visual Culture Theory Implementation in Visual Arts classes of Primary and Secondary School" within the scope of TÜBİTAK 4005-Science Society Innovative Education Practices Project organized by TOBB University of Economics and Technology (TOBB ETU) and Pamukkale University has started.

25.3.2019 17:14:19

Rektör Bağ, Acıpayam MYO’da İncelemelerde Bulundu

Geçtiğimiz Çarşamba günü (20 Mart 2019) merkez üssü Denizli’nin Acıpayam ilçesi olan 5,5 büyüklüğündeki deprem sonrasında Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Acıpayam Belediyesi ve Acıpayam MYO’a ziyaretlerde bulundu.

22.3.2019 20:41:48

Çardak Belediyesi ile Protokol İmzalandı

Pamukkale Üniversitesi Çardak Organize Sanayi Bölgesi Meslek Yüksekokulu’nun her türlü bina, tesis konuk evi ve sosyal alanların oluşturulmasına yönelik olarak, Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü ve Çardak Belediye Başkanlığı arasında protokol imzalandı.

22.3.2019 18:29:06

PAÜ SBF, 2. Uluslararası Avrupa Spor Liderliği Programı Toplantısı’na Katıldı

Pamukkale Üniversitesinin de içinde yer aldığı Erasmus+ Sport kapsamında uluslararası düzeyde bu yıl ikincisi düzenlenen “Avrupa Spor Liderliği Programı” toplantısı Yunanistan’ın Volos kentinde gerçekleştirildi.

22.3.2019 17:18:48

Prof. Dr. Vedat Özsoy: “Görsel Sanat Başarısı Akademik Başarıyı da Getirir.”

TÜBİTAK 4005-Bilim Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Projesi kapsamında TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi (TOBB ETÜ) ve Pamukkale Üniversitesi’nin işbirliği ile düzenlenen “Görsel Kültür Kuramının İlk ve Ortaokul Görsel Sanatlar Derslerinde Uygulanması” çalıştayı başladı.

22.3.2019 15:17:33

PAÜ Kale MYO’nun Yeni Binası Eğitim Öğretime Açıldı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulunun (MYO) yeni binası il protokolü üyelerinin ve PAÜ Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın katılımıyla gerçekleştirilen açılış töreni ile eğitim-öğretime açıldı.

26.3.2019 12:09:00

Öğretmen Okullarının Kuruluş Yıldönümü’nü Kutladılar

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Eğitim Fakültesi Türk Halk Müziği Topluluğu ve Türkiye Emekli Öğretmenler Derneği Denizli Şubesi Türk Halk Müziği Korosu, Öğretmen Okullarının Kuruluşunun 171. Yıldönümü’nü birlikte verdikleri konser ile kutladı.

21.3.2019 13:38:33

March 18th, Çanakkale Victory and Martyrs Memorial Day Activities at PAU

On March 18th, Çanakkale Victory and Martyrs Memorial Day, various activities were held at Pamukkale University Faculty of Education and Faculty of Arts and Sciences.

20.3.2019 16:28:10

PAU Faculty of Education Moves for Quality

Pamukkale University Faculty of Education, Psychological Counseling and Guidance Department and English Language Teaching Department accreditation applications were accepted by Association of Evaluation and Accreditation of Faculty of Education Programs (EPDAD).

20.3.2019 16:25:03

Banking Sector Employees and Students Meet for a Conversation

Pamukkale University Bekilli Vocational High School students met Halk Emeklilik Regional Specialist Cihan Yılmaz, and Halkbank's Retail Customer Relations Officer Alpay Talip Adıgüzel, who both gained experience in banking sector.

20.3.2019 15:42:07

PAÜ Acıpayam MYO 18 Mart Çanakkale Şehitlerini Andı

Acıpayam Meslek Yüksekokulu (MYO) 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 104. yılında Çanakkale şehitlerini andı.

19.3.2019 11:45:26

PAÜ’de 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü Etkinlikleri

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Fen Edebiyat Fakültesi’nde çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi.

18.3.2019 16:48:51

PAÜ Eğitim Fakültesi Kalite Atağında

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalı ve İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalının akreditasyon başvurusu Eğitim Fakülteleri Programlarını Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (EPDAD) tarafından kabul edildi.

18.3.2019 16:41:28

Sarayköy Meslek Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuştu

Sarayköy Belediyesi tarafından 100 dönüm arazi üzerine tek bir ağaç bile kesilmeden inşa edilen Pamukkale Üniversitesi Sarayköy Meslek Yüksekokulu (MYO) yeni binası, il protokolünün katılımıyla gerçekleşen görkemli bir tören ile eğitim ve öğretime açıldı.

17.3.2019 15:53:56

Bankacılık Sektörü Çalışanları ve Öğrenciler Söyleşide Buluştu

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksek Okulu öğrencileri, bankacılık sektöründe deneyim kazanmış Halk Emeklilik Bölge Sorumlusu Cihan Yılmaz ve Halkbank Bireysel Müşteri İlişkileri Yetkilisi Alpay Talip Adıgüzel’in katılımı ile gerçekleşen söyleşide bir araya geldi.

15.3.2019 16:57:26

PAÜ’de Tıp Bayramı Coşkusu

Pamukkale Üniversitesi Yönetimi, PAÜ Tıp Fakültesi Dekanlığı ve PAÜ Hastaneleri Yönetimi ile birlikte düzenlenen 14 Mart Tıp Bayramı Haftası etkinlikleri yoğun katılım ve tüm heyecanı ile başladı.

14.3.2019 17:06:25

Assoc. Prof. Dr. Çetindaş: "The National Anthem is a Road Map."

Assoc. Prof. Dr. Dilek Çetindaş attending the conference organized by Pamukkale University Faculty of Arts and Sciences, Department of Turkish Language and Literature for the anniversary of the acknowledgement of the National Anthem, stated that the National Anthem was a road map in the foundations of our existence forever as a nation and state.

14.3.2019 16:59:24

Doç. Dr. Çetindaş: “İstiklal Marşı Bir Yol Haritasıdır”

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünün İstiklal Marşının kabulünün yıl dönümü münasebetiyle düzenlediği konferansa konuşmacı olarak katılan Doç. Dr. Dilek Çetindaş, Millet ve Devlet olarak sonsuza dek varoluşumuzun temellerinde İstiklal Marşı’nın bir yol haritası olduğunu ifade etti.

14.3.2019 09:39:24

PAÜ, Arkeo-Jeolojik Bir Park Olan Antik Kent Sillyon’da

Sillyon’daki arkeolojik çalışmalar, Kültür Varlıkları ve Müzeler Genel Müdürlüğü’nden alınan izinle Pamukkale Üniversitesi adına Arkeoloji Bölümü Öğretim Elemanı Dr. Murat Taşkıran başkanlığındaki bir ekiple sürdürülüyor.

13.3.2019 16:53:26

In the 98th Anniversary: "The Voice of the Nation, Mehmet Akif"

A conference entitled ’The Voice of the Nation, Mehmet Akif' was held in Pamukkale University Faculty of Education on the 98th Anniversary of the Acknowledgement of the National Anthem.

13.3.2019 11:03:54

98. Yıldönümünde “Milletin Sesi Mehmet Akif”

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde İstiklal Marşı’nın Kabulü’nün 98. Yıldönümü dolayısıyla “Milletin Sesi Mehmet Akif” konulu bir konferans düzenlendi.

12.3.2019 16:43:06

PAÜ Doktora Öğrencisinin Tezi Birincilik Ödülü Aldı

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Doktora Programı’nda Fatma Uğuz Selçuk tarafından yürütülen doktora tezi, Spor Travmatolojisi ve Rehabilitasyonu Kongresi bünyesinde yapılan “Bir Fikrim Var” yarışmasında birincilik ödülü aldı.

12.3.2019 15:09:55

PAÜ’de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Coşkusu

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde Pamukkale Üniversitesi mensubu idari ve akademik çalışan tüm kadın personeline çiçek takdim etti.

8.3.2019 16:55:04

Disabled Students Never Left Alone

The students of Pamukkale University Faculty of Education did not leave the disabled students alone in the courses and exams helping them at the faculty as part of the Community Service Practice course. The faculty gave a certificate of appreciation to the students for their sensitivity.

7.3.2019 17:32:08

PAU Tourism Faculty Students Meet Business Opportunities

Pamukkale University (PAU) Tourism Faculty and PAU Tourism Society organized 3rd Career Days this year and about 70 companies serving in the tourism sector met the students for career opportunities.

7.3.2019 17:18:59

Mid-Day Seminars Start at PAU Economics Faculty (IIBF)

Mid-Day Seminars, organized by PAU IIBF, which aims to develop an intellectual community and support academic integration between undergraduate and graduate students and academic staff, begin.

7.3.2019 17:33:50

The Only University Supported by the Ministry for 3 Excavations is PAU

Among 20 excavation works to be supported by the Ministry of Culture and Tourism for 12 months, PAU was the only university to be involved with three excavations.

7.3.2019 17:11:06

PAÜ Turizm Fakültesi Öğrencileri İş Fırsatları ile Buluştu.

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi ve PAÜ Turizm Topluluğu’nun bu yıl üçüncüsünü düzenlediği “Kariyer Günleri”nde turizm sektöründe hizmet veren yaklaşık 70 firma kariyer fırsatları için öğrencilerle buluştu.

6.3.2019 13:17:15

PAÜ İİBF’de Gün Ortası Seminerleri Başlıyor

Lisans ve lisansüstü öğrencileri ile öğretim elemanları arasında akademik bütünleşmeyi destekleyen ve entelektüel bir topluluk yetiştirmeyi amaçlayan PAÜ İİBF tarafından düzenlenen Gün Ortası Seminerleri başlıyor.

5.3.2019 15:56:27

Bakanlık Tarafından 3 Kazı Çalışması da Desteklenen Tek Üniversite PAÜ Oldu

Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından 12 ay boyunca desteklenecek 20 kazı çalışması içinde PAÜ, yürüttüğü üç kazı çalışması ile birlikte yer alan tek üniversite oldu.

5.3.2019 11:32:10

PAÜ SBF’de Avrupa Spor Liderliği Programı Uygulamaları Başladı

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi’nin (PAÜ SBF) dâhil olduğu Avrupa Spor Liderliği Programı’nın (ESLP) uygulamaları tüm hızıyla başladı.

5.3.2019 11:08:08

Another Lead from PAU Engineering Faculty: Food Engineering Department Becomes Project Training Coach

TÜBİTAK Research Project Preparation Training for Food Science and Technology coordinated by Pamukkale University Faculty of Engineering, Department of Food Engineering faculty member Assoc. Prof. Dr. Ömer Şimşek have started.

28.2.2019 17:46:34

The Past and Future of Artifical Intelligence and Computer Discussed at PAU

A conference entitled 'A Brief Overview of the Past & Future of Computer and Artificial Intelligence’ organized by Pamukkale University, Chemical Engineering Department and Denizli Chamber of Chemical Engineers was held.

28.2.2019 17:36:53

PAÜ Mühendislik Fakültesinden Bir İlk Daha Gıda Mühendisliği Bölümü Proje Eğitim Koçu Oldu

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Gıda Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ömer Şimşek’in koordinatörlüğünü üstlendiği Gıda Bilimi ve Teknolojisi Alanına Yönelik TÜBİTAK Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimi başladı.

28.2.2019 11:52:53

Academicians Meet for New Projects

At Pamukkale University Faculty of Education, the academicians who gave ”Community Service Practices" course participated in the information meeting before the second term.

26.2.2019 11:45:58

Akademisyenler, Yeni Projeler İçin Toplandılar

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde “Topluma Hizmet Uygulamaları” dersini veren akademisyenler, ikinci dönem yapılacak projeler öncesi bilgilendirme toplantısına katıldı.

25.2.2019 17:13:36

Tourism Professionals of the Future Meet Today's Experts

Pamukkale University (PAU) Tourism Faculty students added a new one to their meeting with tourism professionals every week. The students came together with Corendon Touristic officials to listen to the experiences of the sector employees.

18.2.2019 10:57:42

A Technological Touch on Education at PAU

Pamukkale University Faculty of Education started the practical seminars for the academic and administrative staff of the faculty. A series of trainings in the field of informatics started with a presentation of Smart Board Use.

18.2.2019 10:53:30

Serinhisar Vocational School Preparing for Academic Year

Rector Prof. Dr. Huseyin Bag closely following the vocational schools affiliated to the university, the construction of which still continue, examined the construction area of Serinhisar Vocational School preparing for academic year. He said: "I would like to express my gratitude to those who contributed to Serinhisar Vocational School."

7.2.2019 14:13:22

Serinhisar MYO Eğitim-Öğretime Hazırlanıyor

Pamukkale Üniversitesine bağlı yapımı sürdürülen meslek yüksekokullarını (MYO) yakinen takip eden Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ, eğitim-öğretime hazırlanan Serinhisar Meslek Yüksekokulunda incelemelerde bulundu. Rektör Bağ, “Serinhisar Meslek Yüksekokulumuzun kazandırılmasında emeği geçenlere şükranlarımı sunuyorum.” dedi.

7.2.2019 18:32:26

PAU Serinhisar Vocational School's Transfer Protocol Signed

The transfer protocol of PAU Serinhisar Vocational High School, which is being constructed with the contribution of Serinhisar Municipality and philanthropist businesswoman Cevriye Esen, was signed. The protocol was signed by Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ and Serinhisar Mayor Mehmet Kobaş and the Serinhisar Vocational School was transferred to Pamukkale University.

4.2.2019 17:11:30

PAÜ’de Tekstil, Kültür ve STEAM ile Harmanlandı Tekstil 3D Yazıcı ile Tanıştı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Tekstil Mühendisliği Bölümü Öğretim Görevlisi Ayşe Özkal’ın yürütücülüğünü üstlendiği TÜBİTAK destekli ‘‘Denizli’de Tekstil Kültür ve STEAM ile Harmanlanıyor’’ adlı projenin kapanış toplantısında projeye katılım gösteren liseli öğrencilerin 3D yazıcı kullanarak tasarladıkları tekstil ürünleri sergilendi.

2.2.2019 12:59:32

Sarayköy Vocational School Gets a New Building

The construction of the new building of Sarayköy Vocational High School, undertaken by Sarayköy Municipality and supported by Pamukkale University, was completed. Prof. Dr. Hüseyin Bağ visited the construction area with Sarayköy Mayor Ahmet Necati Özbaş and said, “Our Mayor has worked hard on many issues including the planning and construction of the building. I would like to thank him for bringing this new and modern building to our city."

31.1.2019 11:34:46

Sarayköy Meslek Yüksekokulu Yeni Binasına Kavuşuyor

Sarayköy Belediyesinin yapımını üstlendiği, Pamukkale Üniversitesinin de destek verdiği Sarayköy Meslek Yüksekokulunun yeni binasının inşaatında sona gelindi. Meslek Yüksekokulu binasında Sarayköy Belediye Başkanı Ahmet Necati Özbaş ile incelemelerde bulunan Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ, “Binanın planlaması ve yapımı dahil birçok konuda Başkanımız büyük emek verdi. Meslek Yüksekokulunun yeni ve modern binasını şehrimize kazandırdığı için kendisine teşekkür ediyorum.” dedi.

3.2.2019 13:33:18

PAÜ SBF’nin Bilim ve Spor Alanındaki Başarıları Durmak Bilmiyor

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi (PAÜ SBF) öğretim üyelerinin yapmış oldukları bilimsel çalışmalar ve öğrencilerin spor alanında elde ettiği başarılar katlanarak artmaya devam ediyor.

22.1.2019 14:57:47

Günümüz Tiyatro Oturma Düzeninin 2 bin 200 Yıllık İzleri Laodikeia’da

Türkiye’de en büyük kurumsal kazı olma özelliğini taşıyan Laodikeia antik kentindeki 2 bin 200 yıllık Batı Tiyatrosu’nda günümüz tiyatrolarındaki gibi biletli oturma düzeninin ve şeref locasının olduğu tespit edildi. Kazı Heyeti Başkanı Prof. Dr. Celal Şimşek, “Oturma basamaklarının alınlarında yer alan harflerin biletli oturma düzeni ile ilişkili ve bu tiyatroda şeref locasının da olduğunu tespit ettik.” dedi.

17.1.2019 15:19:39

Putting a Smile on Children's Face in Prison

Pamukkale University Buldan Vocational High School Social and Cultural Activities Community paid a visit to Denizli T Type Prison to give a hand to children staying with their mothers.

16.1.2019 14:55:35

The Project titled 'Being a Growing Circle in a Shrinking World' Received Support from TUBITAK

Conducted by Head of Foreign Languages Department in Pamukkale University School of Foreign Languages, Assist. Prof. Dr.Eda Duruk, the project entitled 'Being a Growing Circle in a Shrinking World', was supported by TÜBİTAK 4005 Science and Society Innovative Education Practices.

16.1.2019 14:47:59

Cezaevindeki Çocukların Yüzünü Güldürdüler

Pamukkale Üniversitesi Buldan Meslek Yüksekokulu (MYO) Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Topluluğu Denizli T Tipi Cezaevinde anneleriyle kalan çocuklara yardım eli uzattı.

15.1.2019 11:45:48

New Generation Autonomous Products Exhibition from PAU

Pamukkale University Faculty of Technology Mechatronics Engineering Department presented the projects of the students with an exhibition where they were given the opportunity to practise their mechanical, electrical-electronic and automation information; and the design and montage of these projects were also undetaken by the students.

15.1.2019 10:35:06

PAÜ’den Yeni Nesil Otonom Ürünler Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Mekatronik Mühendisliği Bölümü; öğrencilerin mekanik, elektrik-elektronik ve otomasyon bilgilerini pratiğe aktarmalarına olanak sunan, tasarımı ve montajı yine öğrenciler tarafından gerçekleştirilen projeleri bir sergiyle davetlilerin beğenisine sundu.

11.1.2019 17:21:52

Community Service Practice Exhibition in PAU

The students of Pamukkale University Denizli Vocational School of Health Services (DSHMYO) exhibited their projects of one term within the scope of ‘Community Service Practice' course.

10.1.2019 17:29:03

Paü'de “Topluma Hizmet Uygulamaları” Sergisi Açıldı

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) öğrencileri, ‘Topluma Hizmet Uygulamaları’ dersi kapsamında bir dönem boyunca yaptıkları projeleri sergilediler.

10.1.2019 16:17:31

The 4th Traditional Course Practice Exhibition Held in the Faculty of Technology

Faculty of Technology, Mechanical and Manufacturing Engineering Department, 4th Traditional End-of-Year Practice Exhibition was opened.

9.1.2019 11:25:03

Teknoloji Fakültesi’nde 4. Geleneksel Ders Uygulama Sergisi Gerçekleştirildi

Teknoloji Fakültesi Makine ve İmalat Mühendisliği Bölümü 4. Geleneksel Dönem Sonu Ders Uygulama Sergisi açıldı.

9.1.2019 13:23:57

Anadolu El Sanatlarını Sergiyle Yaşattılar

Pamukkale Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm Rehberliği Bölümü 3’üncü sınıf öğrencileri Anadolu el sanatlarını yaşatmak amacıyla özel bir sergiye imza attı.

8.1.2019 10:13:23

Tourism Professionals of the Future Meet the Experts of the Sector

Pamukkale University (PAU) Tourism Faculty students continue to meet the experts of the tourism sector. In the context of the lecture, the students who hosted Ali Kırlı, the Peninsula Tour Dalaman Regional Manager, gained experiences about the future of the tourism sector.

4.1.2019 10:46:00

Geleceğin Turizmcileri Sektörün Uzmanlarıyla Buluşuyor

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi öğrencileri, turizm sektörünün uzmanlarıyla buluşmaya devam ediyor. Ders kapsamında gerçekleştirilen söyleşide Peninsula Tour Dalaman Bölge Müdürü Ali Kırlı’yı ağırlayan öğrenciler turizm sektörünün geleceğine ilişkin tecrübeler edindi.

9.1.2019 13:56:08

PAU Welcomes 2019 with A Concert

Pamukkale University Faculty of Education, Department of Music Education organized a New Year Concert at the PAU Congress and Culture Center.

3.1.2019 10:59:32

PAÜ 2019’a Konserle Merhaba Dedi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalı tarafından PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde “Yeni Yıl Konseri” düzenlendi.

2.1.2019 15:41:47

Third Place Award for PAU in TradeMaster Investment League

In the TradeMaster Investment League Competition, where Pamukkale University participated for the first time, PAU students competing with the team name ‘ThermalDragon' received the third prize.

31.12.2018 10:20:31

Kale MYO Öğrencileri Minik Kalplere Dokundu

Kale Meslek Yüksekokulu öğrencileri, ‘Her İlmek, Bir Yürek’ projesi çerçevesinde Kale Belenköy İlkokulu ve Ortaokulu öğrencilerine yardımda bulundu.

28.12.2018 15:57:31

Yatağan Termik Santral İnsan Kaynakları Müdürü Aykut Atlas ‘Bir Vaka Var!’ın Konuğu Oldu

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’na bağlı öğrenci topluluklarından Ticaret ve Finansman Topluluğu ile Vaka Akademi Platformu’nca dokuzuncusu düzenlenen ‘Bir Vaka Var!’ etkinliğine Yatağan Termik Santral İnsan Kaynakları Müdürü Aykut Atlas konuk oldu.

28.12.2018 10:41:58

TradeMaster Yatırım Ligi’nde PAÜ’ye Üçüncülük Ödülü Verildi

Pamukkale Üniversitesinin ilk defa katıldığı TradeMaster Yatırım Ligi Yarışması’nda ‘ThermalDragon’ takım ismiyle yarışan PAÜ öğrencileri üçüncülük ödülü aldı.

27.12.2018 17:03:54

PAÜ’de Akademik Atama Yükseltme ve Ödül Töreni Coşkusu

Pamukkale Üniversitesinde 2018-2019 Akademik Yılı Akademik Atama, Yükseltme ve Ödül Töreni coşkusu yaşandı. 211 öğretim üyesinin akademik cübbe giydiği törende, yaptıkları çalışmalarla başarılı olan 24 akademisyene ve 3 öğrenciye, 25. hizmet yılını dolduran akademik ve idari toplam 112 personel ile başarı gösteren sporcu ve antrenörlere ödülleri Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ tarafından takdim edildi.

10.1.2019 15:57:03

'Conscience in Nursing' Explained in PAU

Pamukkale University (PAU) Faculty of Health Sciences held the conference on 'Conscience in Nursing'. The presentation was made by Assist. Prof. Dr. Sibel Öner Yalçın. She said: "Nurses are experiencing emotional exhaustion, desensitization and conscience stress as a result of various reasons."

26.12.2018 16:43:37

Stem Cell and Blood Donation Conference Held in PAU

Denizli Health Services Vocational High School (DSHMYO) students organized an event entitled "Give Life for Three Hopes, and Be a Gardener for One Sapling!"

26.12.2018 16:22:39

Jeltoksan Events Commemorated at PAU

Jeltoksan Events Commemoration Events co-organized by Pamukkale University Faculty of Arts and Sciences, Department of Contemporary Turkish Dialects and Literatures and the Turkish Lands Culture and Arts Society were held in the Faculty of Science and Literature Ismail Çetişli Conference Hall.

26.12.2018 16:13:29

PAU Offers Another "First in Turkey": Synthetic Hair Covered by Real Hair

Pamukkale University, Faculty of Arts and Sciences, Department of Chemistry Faculty Member Assist Prof. Dr. Ramazan Donat and his team working with synthetic hair covered with real hair blaze a trail in Turkey and in the world.

26.12.2018 15:40:27

Textile Industry to Meet 3D Printer with TÜBİTAK Supported Project of PAU

TÜBİTAK Supported Project entitled 'Textile in Denizli is being gathered with Culture and STEAM' conducted by Pamukkale University Faculty of Engineering, Department of Textile Engineering Lecturer Ayşe Özkal, will enable Denizli's local textile products to be introduced to the 3D printer.

26.12.2018 10:54:34

Meeting the Experts of Tourism Sector

Pamukkale University (PAU) Tourism Faculty students met the experts of the tourism sector. Paloma Hotel executives passed their experiences to the students in the conversation.

26.12.2018 10:37:08

PAU Welcomes Successful Kindergartens

Pamukkale University Faculty of Education, Department of Pre-School Education, brings together the school administrators and teachers who perform successful work in Denizli on pre-school education with students.

26.12.2018 10:20:21

Stethoscope Made with Various Material

Various devices designed by PAU Biomedical Engineering Department first year students in the scope of the course, using various materials such as drum leather, ping pong ball, yogurt plate were exhibited at the event entitled 'Let's Make Device!'

26.12.2018 10:00:40

Academic Inequality Discussed through Montessori Method

The conference entitled 'Closing the Gap in Academic Success Arising from Income Inequality through Montessori Education' was held in Pamukkale University.

25.12.2018 15:17:13

PAÜ’de ‘Hemşirelikte Vicdan’ Anlatıldı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından Hemşirelikte Vicdan konulu konferans düzenlendi. Konferansta sunum yapan Dr. Öğr. Üyesi Sibel Öner Yalçın, “Hemşireler, çeşitli neticeler sonucunda duygusal tükenmişlik, duyarsızlaşma ve vicdan stresi yaşamaktadır.” dedi.

25.12.2018 13:28:36

Collector Harun Ökek was a PAU Guest

With contributions of PAU Biomedical Engineering faculty members and students, ''Other Face of Money '' exhibition held by PAU Biomedical Technologies and Health Sciences Society of Pamukkale University Health, Culture, Sports Department and Collector Harun Ökek interview took place at the Faculty of Technology.

25.12.2018 11:23:33

PAÜ Öğrenci Toplulukları Çalışma Merkezi Açıldı

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı Öğrenci Toplulukları Çalışma Merkezi’nin açılışı Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ başta olmak üzere PAÜ Yönetim Kurulu Üyelerinin ve öğrenci topluluklarının katılımıyla gerçekleştirildi.

25.12.2018 10:47:57

Communication Psychology Discussed at PAU

The conversation entitled 'Happiness is Infectious' organized by Communication Community of Pamukkale University Health, Culture and Sports Department hosted Prof. Dr. Kamil Orhan and Psychologist Ferhat Aydın.

25.12.2018 10:44:47

PAÜ’de, Kök Hücre ve Kan Bağışı Konferansı Yapıldı

Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (DSHMYO) öğrencilerinden ‘Üç Umuda Can Ol, Bir De Fidana Bahçıvan’ etkinliği gerçekleştirildi.

25.12.2018 10:40:26

PAU Moving Forward with Confident Steps towards Becoming an International University

With its both scientific, social and cultural infrastructure, Pamukkale University started to be preferred by students from all over the world. In this regard, Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ came together with foreign students who learn Turkish at the Prep Class of Pamukkale University Language Teaching Application and Research Center (PADAM).

25.12.2018 10:28:23

PAÜ’de “Jeltoksan Olayları” Anıldı

Pamukkale Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü ile Türk Yurtları Kültür ve Sanat Topluluğu’nun birlikte hazırladığı “Jeltoksan Olayları”nı anma etkinliği Fen-Edebiyat Fakültesi İsmail Çetişli Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

25.12.2018 13:22:39

Ülkemizde Bir İlk Daha PAÜ’den: Gerçek Saç ile Kaplanma Sentetik Saç

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Donat ve ekibi yaptığı gerçek saç ile kaplı sentetik saç çalışması ile Türkiye’de ve Dünyada bir ilke imza atıyor.

21.12.2018 17:09:23

PAÜ'de Sosyal Sorumluluk Projeleri Sergilendi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencileri, ‘Topluma Hizmet Uygulamaları’ dersi kapsamında bir dönem boyunca yaptıkları projeleri sergilediler.

18.12.2018 10:40:28

Turizm Sektörünün Uzmanlarıyla Buluştular

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi öğrencileri, turizm sektörünün uzmanları ile bir araya geldi. Paloma Hotel yöneticileri yapılan söyleşide tecrübelerini öğrencilere aktardı.

18.12.2018 10:07:08

PAÜ’den TÜBİTAK Destekli Projeyle Tekstil 3D Yazıcı ile Tanışacak

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Tekstil Mühendisliği Bölümü Öğretim Görevlisi Ayşe Özkal’ın yürütücülüğünü üstlendiği TÜBİTAK destekli ‘‘Denizli’de Tekstil Kültür ve STEAM ile Harmanlanıyor’’ adlı proje ile Denizli’nin yöresel tekstil ürünleri 3D yazıcı ile tanışacak.

14.12.2018 15:00:11

Eğitim Fakültesi Personeline İletişim Eğitimi

Pamukkale Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi (PDREM) tarafından Eğitim Fakültesi çalışanlarına yönelik dört hafta sürecek “İletişim Becerileri Eğitimi” başladı.

13.12.2018 10:11:32

Turizm Sektörünü Uzmanlarından Dinlediler

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Turizm Fakültesi, turizm sektörünün önde gelen temsilcilerini ağırladı. Rixos Premium Bodrum Oteli yöneticileri, turizm tecrübelerini öğrenciler ile paylaştı.

12.12.2018 15:36:09

PAÜ, Başarılı Anaokullarını Ağırlıyor

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, okul öncesi eğitimde Denizli’de başarılı çalışmalara imza atan okul yönetici ve öğretmenleri, öğrencilerle buluşturuluyor.

12.12.2018 15:13:59

Çeşitli Malzemelerle Steteskop Yaptılar

PAÜ Biyomedikal Mühendisliği Bölümü birinci sınıf öğrencilerinin ders kapsamında davul derisi, pinpon topu, yoğurt kabı gibi farklı malzemeler kullanarak tasarladığı çeşitli cihazlar ‘‘Hadi Cihaz Yapalım’’ adlı etkinlikte sergilendi.

11.12.2018 17:24:38

Eşitliğin Notası'na ve Farklılıkların Gardrobu’na İlham Oldular

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksekokulu’nda 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlendi. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte ‘Eşitliğin Notası’ ve ‘İnsan Hakları Gardrobu’ etkinlikleri dikkat çekti.

11.12.2018 09:31:12

Akademik Eşitsizlik Montessori Yöntemiyle Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi’nde Gelir Eşitsizliğinden Kaynaklanan Akademik Başarıdaki Uçurumun Montessori Eğitimiyle Kapatılması konferansı düzenlendi.

10.12.2018 10:50:40

Koleksiyoner Harun Ökek PAÜ’nün Konuğu Oldu

PAÜ Biyomedikal Mühendisliği öğretim üyeleri ve öğrencilerinin katkılarıyla Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’na bağlı PAÜ Biyomedikal Teknolojileri ve Sağlık Bilimleri Topluluğu’nun düzenlediği ‘‘Paranın Öteki Yüzü’’ adlı sergi ve Koleksiyoner Harun Ökek’in konuk edildiği söyleşi Teknoloji Fakültesi’nde gerçekleşti.

8.12.2018 11:27:35

PAÜ’lü Akademisyen Sanatçıdan Barok Müziğin Doğduğu Topraklarda Konser

PAÜ Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi Öğretim Üyesi, Keman Sanatçısı Doç. Dr. Özgül Gök, Erasmus+ Ders Verme Hareketliliği kapsamında İtalya’nın barok müzik çalışmaları ile ünlü Lorenzo Perosi Konservatuvarı’nda konser verdi. Sanatçı akademisyen Doç Dr. Gök ayrıca İtalya’nın Campobasso şehrinde yer alan Konservatuvar’da ustalık sınıfında barok keman teknik ve literatürü üzerine bilgiler verdi.

7.12.2018 15:35:25

Her Türlü Malzeme Öğrenme Aracı Olabilir

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından her yıl düzenlenen; su boruları, mutfak malzemeleri, geri dönüşüm malzemeleri; saksı ve kabak gibi malzemelerin kullanıldığı ‘Materyal Dersi Sergisi’; dört anabilim dalından yaklaşık 300 öğrencinin oluşturduğu 140 projeyle açıldı.

6.12.2018 15:44:18

PAÜ’de ‘‘Başka Bir Okul Mümkün’’ Eğitim Söyleşisi

Pamukkale Üniversitesi Genç Eğitimciler Topluluğu, “Türkiye’de Alternatif Eğitim Anlayışına Güzel Bir Örnek” konulu söyleşi düzenledi.

6.12.2018 11:41:55

Rektör’ün Öğretmeninden Öğrencilere Kütüphane Armağanı

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın eğitim gönüllüsü öğretmeni Fatma Eraydın ve eşi Şeref Eraydın tarafından Acıpayam Meslek Yüksek Okulu’na 5 bin 185 kitap bağışı yapıldı. Şeref Eraydın’ın isminin verildiği kütüphanenin açılışında Rektör Prof. Dr. Bağ, bağışları için öğretmeni Fatma Eraydın’ın elini öperek teşekkürlerini iletti.

4.12.2018 18:53:55

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu Antalya’da

Pamukkale Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu öğrencileri dünya çapında önemli bir yere sahip olan Antalya’daki Sporcu Sağlığı ve Performans Merkezi’ne teknik gezi düzenledi.

3.12.2018 16:10:57

Yabancı Diller Yüksekokulunda Kişisel Gelişim Semineri Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu (PAÜ YDYO) Akademik ve Sosyal Aktiviteler Koordinatörlüğü tarafından ilk kez hazırlık sınıfı öğrencilerine yönelik düzenlenen kişisel gelişim seminerine Uzman Rehber Şükran Altuntaş konuk edildi.

30.11.2018 13:47:31

PAÜ’de Öğretmenlik Mesleğinin Geleceği Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında düzenlenen ‘Öğretmenlik Mesleği ve Geleceği’ adlı panelin konukları; Prof. Dr. Ali Ekber Şahin, Prof. Dr. Ekber Tomul, Doç. Dr. Tuncay Akçadağ oldu.

29.11.2018 10:00:11

PAÜ’de 24 Kasım Öğretmenler Günü Etkinliklerle Kutlandı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında mini konser ve sergi düzenledi.

26.11.2018 16:45:23

Dünya Diş Hekimleri Günü’nde Beyaz Önlük Giydiler

Pamukkale Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Öğrencileri Dünya Diş Hekimleri Günü’nde Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı tarafından düzenlenen Beyaz Önlük Giyme Töreni’nde önlüklerini Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın takdimi ile giydiler.

6.12.2018 16:00:00

PAÜ Denizli Turizm Rotalarını Oluşturdu

Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi (BAP) tarafından desteklenen proje ile Denizli’nin turizm rotaları oluşturuldu. Dijital ortamda yer alan Denizli Turizm Rotaları gastronomi, yöresel yemek, doğa, el sanatları, alışveriş ve kültür turizmi alanında Denizli’yi keşfetmek isteyenlerin hizmetine sunuldu.

15.11.2018 10:06:32

Mustafa Kemal Atatürk Karma Resim Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı tarafından, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü ve Atatürk Haftası dolayısıyla Mustafa Kemal Atatürk karma resim sergisi açıldı

13.11.2018 13:19:09

Prof. Dr. Ömer Adıgüzel Explained 'Creative Drama in Education' to PAU Students

"Interactive Method: Creative Drama" conference organized by Pamukkale University Faculty of Education hosted Dean Prof. Dr. Ömer Adıgüzel from Ankara University Faculty of Fine Arts.

12.11.2018 11:37:59

Breathtaking Simulation at PAU

At Pamukkale University School of Health Services Vocational High School, the simulation with fire, natural disaster and accident scenario was full of excitement.

12.11.2018 11:09:15

Prof. Dr. Saim Özkar ‘‘Geleceğin enerji yakıtı Hidrojen’’

Türkiye Bilimler Akademisi’nin Üniversite Konferansları Programı kapsamında Pamukkale Üniversitesi’ne konuk edilen ODTÜ Öğretim Üyesi ve Türkiye Bilimler Akademisi Şeref Üyesi Prof. Dr. Saim Özkar ‘Küresel Isınmaya Karşı Hidrojen Üretiminde Geçiş Metal Nanokümeleri’ konulu konferans verdi.

9.11.2018 16:13:07

Atatürk’ü Anmak ve Doğru Anlamak

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu tarafından 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü ve Atatürk Haftası etkinlikleri kapsamında ‘Atatürk’ü Anmak ve Doğru Anlamak’ konulu konferans gerçekleştirildi.

8.11.2018 15:10:59

21. Yüzyılın Eğitim Anlayışı: Sosyal Duygusal Öğrenme

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Genç Eğitimciler Topluluğu tarafından “21. Yüzyıl Sınıflarında Duygusal Zekaya Yer Açmak” adlı konferans düzenlendi.

8.11.2018 14:42:33

PAÜ’de 7. Fikir Ekimi Haftası Başladı

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’na bağlı PAÜ Fikir Ekimi Topluluğu’nun bu yıl yedincisini düzenlediği PAÜ Fikir Ekimi Haftası, Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen konferans ile başladı.

7.11.2018 17:50:07

GNÇ Fest PAÜ’de

Türkiye genelinde seçilen beş üniversiteden biri olan Pamukkale Üniversitesi’nde Turkcell’in ‘Kampüste Her Şey Çok GNÇ Gel Bence’ adlı GNÇ Fest Üniversite Etkinlikleri kapsamında PAÜ Kınıklı Merkez Yerleşkesi’nde gerçekleştirdiği çeşitli aktiviteler ile PAÜ’lü öğrencilere eğlenceli ve enerjik bir gün yaşattı.

6.11.2018 12:35:05

Kale MYO Öğrencileri Sınavlar Öncesi Moral Depoladı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu öğrencileri için Kale Belediyesi ve Kale Esnaf Odası öncülüğünde İnceğiz Kanyonu’na bir gezi etkinliği düzenlendi.

5.11.2018 15:18:12

Prof. Dr. Ömer Adıgüzel ‘Eğitimde Yaratıcı Drama’yı PAÜ’lü Öğrencilere Anlattı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin düzenlediği ‘Etkileşimli Bir Yöntem: Yaratıcı Drama’ adlı konferansa Ankara Üniversitesi Güzel sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Adıgüzel konuk edildi.

5.11.2018 12:17:57

PAÜ’de “Medeniyet, İnsan ve Din” Konulu Panel Düzenlendi

PAÜ Müftü Ahmet Hulusi Efendi Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından, İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda “Medeniyet, İnsan ve Din” konulu panel düzenlendi.

3.11.2018 12:12:04

Paü’de Nefes Kesen Tatbikat

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda yangın, doğal afet ve kaza senaryosuyla heyecan dolu tatbikat gerçekleştirildi.

2.11.2018 17:37:13

Rector Bağ, "Serinhisar Vocational School will make great contribution to the region."

Rector Prof. Dr. Huseyin Bag, who visited the construction of the Vocational School building in Serinhisar investigated the area. The Rector indicated that the Vocational School will contribute to the region. And he said: "The Vocational School will contribute to our region in a scientific, cultural and economic sense."

31.10.2018 16:22:35

Rektör Bağ, “Serinhisar MYO Bölgeye Büyük Katkı Sağlayacak”

Pamukkale Üniversitesi’nin Serinhisar’da yapımı devam eden MYO binasını gezen Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ, incelemelerde bulundu. MYO’nun bölgeye katkı sunacağını belirten Rektör Prof. Dr. Bağ, “Meslek Yüksekokulu bölgemize bilimsel, kültürel ve ekonomik anlamda büyük katkı sağlayacak” dedi.

25.10.2018 15:28:10

PAÜ LMSCM 2018’e Ev Sahipliği Yaptı

Pamukkale Üniversitesi’nin ev sahipliğinde bu yıl on altıncısı düzenlenen alanın önemli kongrelerinden birisi olan Uluslararası Lojistik ve Tedarik Zinciri Kongresi’nde (LMSCM 2018) akademi dünyasının önde isimlerini ağırlandı.

24.10.2018 11:26:04

ALATAY PAÜ’nün Markası Oldu

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Fakültesi’nin yüzde yüz yerli TÜBİTAK ödüllü ALATAY Elektromobil aracı, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescillendi. Proje ekibini tebrik eden Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ, “Yerli projelerimize desteklerimiz devam edecek” dedi.

31.10.2018 19:05:59

Denizli Businesspeople's Support for Weavers of Future through Science

An evaluation meeting was held for the National Science and Mathematics Education Congress, which focused on topics such as "21st Century Skills and Teacher Competencies", "Industry 4.0 and Future Mathematics and Science Education" and "Mathematics and Science Education for a Sustainable Future, and the 13th of which was held at Pamukkale University between 4-6 October 2018. Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ presented certificates of appreciation for Denizli businesspeople supporting the congress.

24.10.2018 09:26:24

Kale MYO Öğrencileri ‘Terör’ Konusunda Bilgilendirildi

Denizli İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından Kale MYO öğrencilerine yönelik bilgilendirme yapıldı.

19.10.2018 10:26:05

Geleceği Bilimle Dokuyanlara Denizli Sanayicisinden Destek

Pamukkale Üniversitesi’nde 4-6 Ekim tarihleri arasında 13.’sü gerçekleştirilen “21. Yüzyıl Becerileri Ve Öğretmen Yeterlikleri”, “Endüstri 4.0 ve Geleceğin Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi” ve “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Fen ve Matematik Eğitimi” gibi konuların ele alındığı Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi’nin değerlendirme toplantısı yapıldı. Kongreye destek sağlayan Denizlili işadamlarına Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ tarafından teşekkür belgeleri takdim edildi.

17.10.2018 14:41:45

PAÜ’de Spor Branşları Takım Seçmeleri Başlıyor

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından düzenlenen spor müsabakalarında Pamukkale Üniversitesi’ni temsil edecek spor takımları için on yedi ayrı spor dalında sporcu seçmeleri 20 Ekim’de başlıyor.

17.10.2018 14:34:21

PAÜ’de İlahiyat Öğrencileri için Vizyon Programı Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, İlim Yayma Cemiyeti ve Türkiye İlahiyat Tedrisatına Yardım Eden Dernekler Federasyonu’nun (TİDEF) birlikte düzenlediği ‘İlahiyat Vizyon Programı’na İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mustafa Karataş konuk edildi.

16.10.2018 16:02:22

PAÜ’de Avrupa Spor Liderliği Programı’nın (ESLP) İkinci Çalıştayı Düzenlendi

Avrupa Birliği Erasmus+ Sports projeleri çerçevesinde Pamukkale Üniversitesi’nin de dâhil olduğu Avrupa Spor Liderliği Programı’nın (ESLP) ikinci çalıştayı Spor Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

16.10.2018 13:40:28

Bulaşıcı Hastalıklardan Korunmak Ellerimizde

Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu (UNİCEF), 15 Ekim tarihini "Dünya El Yıkama Günü" olarak kabul etmiştir. Ancak tüm dünyada el yıkanma istenildiği kadar yaygın olan bir alışkanlık değildir. Bu özel günde el yıkamanın önemine vurgu yaparak sağlık açısından el yıkamayı alışkanlık haline dönüştürmek önemlidir. Bu günün amacı, bunun yalnızca bir günle sınırlı kalmaması, sabunla el yıkamanın yıl boyunca sürekli özendirilmesidir.

15.10.2018 15:02:52

Meme Kanseri Farkındalık Ayı’nda PAÜ DTBMYO #biryumakumutdenizliprojesi ile Farkındalık Yarattı

Pamukkale Üniversitesi Denizli Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu (DTBMYO) El Sanatları Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Koyuncu Okca önderliğinde, 1-31 Ekim Meme Kanserinde Farkındalık Ayı’nda hayata geçirilen #biryumakumutdenizliprojesi ile Denizli’nin en kalabalık meydanlarından biri olan Bayramyeri’nde insanlar ile bire bir iletişime geçerek erken tanı konusunda farkındalık oluşturuldu.

15.10.2018 08:48:28

PAÜ Hastanesinde Geleneksel Kermese Büyük İlgi

Pamukkale Üniversitesi Hastanesi Psikiyatri hastalarının yaptıkları el işi ürünler kermeste sergilendi.

12.10.2018 15:57:42

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi, PAÜ Hastaneleri ve Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı’ndan Üniversitenin Sporcuları için Ortak Proje

2017-2018 Eğitim–Öğretim Yılı’nda Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi, Fizyoloji Anabilim Dalı, Spor Fizyolojisi Bilim Dalı, PAÜ Hastaneleri ve Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı tarafından ortaklaşa üç yıl sürdürülecek olan ve kısaca “Pamukkale Üniversitesi Takım Sporcularının Analizi” isimli proje 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı’nda kapsamı genişletilerek yaklaşık 500 PAÜ Sporcusu ile devam ettirilecek.

11.10.2018 14:15:20

Kale MYO, Yeni Öğrencileriyle Tabae Antik Kentinde Tanıştı

Kale Meslek Yüksekokulu’nda eğitime yeni başlayan öğrenciler için tanışma programı düzenlendi.

9.10.2018 18:03:34

Seçmen Çakşırı’nı Koruma Çalıştayı Pamukkale Üniversitesi Ev Sahipliğinde Yapıldı

Tarım ve Orman Bakanlığı 5. Bölge Müdürlüğü tarafından, Denizli’ye özgü endemik bir tür olan ve Seçmen Çakşırı olarak da adlandırılan Ekimia ozcan-secmenii türü ile ilgili olarak “Tür Eylem Planı Çalıştayı” Pamukkale Üniversitesi ev sahipliğinde yapıldı.

2.10.2018 14:41:23

Pamukkale University Hosts 7th National Catalysis Congress

Hosted by Pamukkale University, organized in cooperation with Pamukkale University Faculty of Arts and Sciences, Department of Chemistry and the Catalysis Association; the 7th National Catalysis Congress began in PAU Congress and Culture Center.

2.10.2018 11:49:31

Kale MYO’dan Aşure Etkinliği

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu tarafından aşure dağıtım etkinliği gerçekleştirildi. Bu sene 7’ncisi yapılan etkinlikte bin kişiye aşure ikramında bulunuldu.

2.10.2018 10:48:57

Tavas MYO’da Aşure İkramı Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Tavas Meslek Yüksekokulu’nda, aşure dağıtım etkinliği yapıldı. Etkinliği katılan Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, “Muharrem ayında paylaşmanın güzelliğini yaşıyoruz” dedi.

1.10.2018 16:36:07

PAÜ KAVDEM Yeni Dönemin Kurum İç Değerlendirme Süreçleri Bilgilendirme Toplantılarından İlkini Gerçekleştirdi

Pamukkale Üniversitesi Kalite Yönetimi ve Veri Değerlendirme Araştırma ve Uygulama Merkezi (KAVDEM) tarafından her yıl düzenli olarak yapılan kurum iç değerlendirme süreçleri bilgilendirme toplantısının ilki Fen Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

27.9.2018 16:45:43

PAÜ Teknoloji Fakültesi’nden Silikon Vadisi’ne

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Öğretim Üyesi Dr. Öğretim Üyesi Cumhur Gökhan Ünlü’nün yönetiminde nanomalzemeler üzerinde çalışmakta olan Biyomedikal Mühendisliği Bölümü öğrencisi Kadir Demirci, laboratuvarda üretimi ve testleri yapılan Nanoteknolojik Glukoz Biyosensörü’nün akıllı telefon ve bilgisayarlardan moniterizasyonunun yapılabilmesini sağlayan bir kit geliştirdi.

25.9.2018 14:37:44

AMATEM Hastaları Cama Can Verdi

PAÜ Hastanesi AMATEM kliniğinde yatan alkol ve madde kullanım bozukluğu tanılı hastaların psikososyal rehabilitasyonu ve hasta-hasta, hasta-tedavi ekibi iletişimini güçlendirmek için yapılan etkinliklere bir yenisi daha eklendi.

24.9.2018 14:14:35

Rektör BAĞ Tıp Fakültesi’nin Yeni Kantininde İncelemelerde Bulundu

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Osman Çiftçi ve PAÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Mehmet Ali Sarı, tıp fakültesinde yeni yapılan kantinde incelemelerde bulundu.

24.9.2018 12:28:10

Unutkanlık mı Yaşıyorsunuz? Alzheimer’e Dikkat

21 Eylül Dünya Alzheimer Günü nedeniyle PAÜ Hastanesi Nöroloji AD. Öğretim Üyesi Prof. Dr. Çağatay Öncel yaptığı açıklamalarla hastalığa dikkat çekti.

21.9.2018 15:25:05

PAÜ Bir Eğitime Daha Ev Sahipliği Yaptı

15-16 Eylül 2018 tarihlerinde Adli Tıp Anabilim Dalı Başkanlığımızın ev sahipliğinde, Adli Tıp Uzmanları Derneğinin desteğiyle “Postmortem Kalp Okulu” adlı bir eğitim programı düzenlendi.

20.9.2018 15:42:04

Çocuklar Dijital Oyunları Oynarken Ebeveynler Nelere Dikkat Etmeli

TÜBİTAK 4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında desteklen, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nesrin Işıkoğlu Erdoğan’ın yürütücülüğünde gerçekleştirilen, 20 farklı üniversiteden akademisyenlerin katıldığı Oyun Bizim İşimiz: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı (OBİ) yapılan sertifika töreni ile tamamladı.

18.9.2018 16:55:25

Rektör Bağ Kale MYO’nun Yeni Binasında İncelemelerde Bulundu

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Kale Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ersan Öz, PAÜ Genel Sekreteri Doç. Dr. Mehmet Ali Sarı ile birlikte Kale MYO akademisyenleri ve idari yöneticileri, inşası devam eden yeni Kale Meslek Yüksekokulu binasını gezerek teknik incelemelerde bulundu.

13.9.2018 11:33:29

PAÜ Öğrencileri MRCP’de Görüntü Kalitesini Artıran %100 Doğal Ürün Tasarladı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü öğrencileri, MRCP (Manyetik Rezonans Kolanjiyopankreatografi) kullanımına uygun olacak şekilde doğal bitkisel karışımlarla kontrast madde (ilaç) tasarladı.

10.9.2018 16:48:30

Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı Adlı TÜBİTAK Projesi PAÜ’de Gerçekleştirildi

Oyun Bizim İşimiz: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı (OBİ) TÜBİTAK 4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında desteklen projenin yürütücülüğünü Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Okul Öncesi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nesrin Işıkoğlu Erdoğan üstlendi.

10.9.2018 10:52:09

PAÜ Öğrencileri Silikon Vadisi’nde

Pamukkale Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü öğrencisi Hasan Basri Çokgüler TİM- TEB Girişim Evleri, Let’s Up programı kapsamında Silikon Vadisi’ne giden 16 üniversite öğrencisinden biri oldu.

5.9.2018 15:12:38

3-9 Eylül Halk Sağlığı Haftası

Yurdumuzda her yıl olduğu gibi bu yılda “3-9 Eylül” tarihleri arasında “Halk Sağlığı Haftası” kutlanmaktadır. Bu hafta içinde, her bireye tek tek sağlığın önemi anlatılması hedeflenmektedir.

5.9.2018 14:21:09

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’dan Pamukkale Üniversitesi Adına Yürütülen “Aizanoi” Kazısı Ziyareti

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, ilk kültürel ziyaretini Dünya’nın en eski yerleşim yerlerinden biri olan, “İkinci Efes” olarak nitelendirilen ve Pamukkale Üniversitesi adına kazıların yürütüldüğü Aizanoi Antik Kenti’ne gerçekleştirerek, Kazı Heyeti Başkanı Prof. Dr. Elif Özer’den kazılar hakkında bilgi aldı.

4.9.2018 14:01:20

Çürüksu (Denizli) Havzasında Yer Bilimleri Eğitimi-2 Projesi Başladı

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Barış Semiz'in yürütücülüğünde önerilen, ‘Çürüksu (Denizli) Havzasında Yer Bilimleri Eğitimi-2’ projesinin ikincisi TÜBİTAK tarafından desteklenmeye hak kazandı. Eğitim projesinin açılışı, PAÜ Mühendislik Fakültesi B Blok Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

31.8.2018 11:05:57

Biomedical Engineering Students Designed New Devices

Pamukkale University Faculty of Technology, Department of Biomedical Engineering students designed devices that will make an impact in their sector.

3.9.2018 16:53:55

The Signboard of Çardak Organized Industrial Site Vocational School Hung with Participation of Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ

Pamukkale University Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ visiting Çardak OIS Vocational School site where construction works continue, closely examined the works and the progress made. The signboard of the school was hung with the participation of Rector Bağ.

3.9.2018 16:56:13

Biyomedikal Mühendisliği Öğrencileri Yeni Cihazlar Tasarladı

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü öğrencileri, sektörlerinde ses getirecek cihazlar tasarladı.

10.8.2018 16:27:20

Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın Katılımıyla Çardak OSB MYO’nun Tabelası Asıldı

Çardak’ta çalışmaları sürdürülen Çardak OSB MYO alanını ziyaret eden Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, yapılan çalışmaları ve kaydedilen gelişmeleri yakından inceledi. Rektör Bağ’ın katılımıyla Meslek Yüksekokulu’nun tabelası asıldı.

10.8.2018 15:01:27

Uluslararası Uninano Projesi Kapanış Toplantısı ve Nanoteknoloji Çalıştayı Gerçekleştirildi.

Pamukkale Üniversitesi koordinatörlüğünde, Türkiye Ulusal Ajansı’nın desteğiyle iki yıldır devam eden, “Evrensel Nanoteknoloji Becerileri Kazandırma ve Motivasyon Arttırma (UNINANO)” isimli Erasmus projesi kapanış toplantısı ve uluslararası katılımlı “Nanoteknoloji Çalıştayı” Pamukkale’de gerçekleştirildi.

6.8.2018 09:47:21

Kazak Öğrenciler Rektör Bağ’ı Ziyaret Etti

Pamukkale Üniversitesi ve Kazakistan L.N Gumilev Avrasya Milli Üniversitesi arasında imzalanan ikili işbirliği anlaşması kapsamında, Pamukkale Üniversitesi’ne eğitim almaya ve Türkiye Türkçesi öğrenmeye gelen Kazak öğrenciler, eğitimleri sonunda Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ’a makamında veda ziyaretinde bulundu.

26.7.2018 10:46:36

Rektör Bağ Öğrencilerle PAÜ Göl Kafe’de Bir Araya Geldi

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Teknoloji Fakültesi öğrencileri ile bir araya gelerek öğrencilerin üniversite ile ilgili geleceğe yönelik, teknik ve teknolojik anlamda gelişimi hakkındaki fikir ve düşüncelerini dinledi.

25.7.2018 17:38:41

Kazı Başkanı Doç. Dr. Bahadır Duman: Günümüze Kadar Sağlam Korunagelmiş Antik Kentlerden Biri Tripolistir’

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölüm Başkan Yardımcısı, PAÜ Arkeoloji Enstitüsü Müdür Yardımcısı ve Tripolis Antik Kenti Kazı Başkanı Doç. Dr. Bahadır Duman, Tripolis Antik Kenti’nin sağlam korunagelmiş antik kentlerden biri olduğunu ifade ederek, 2012 yılından bu yana yapılan kazı çalışmaları hakkında bilgi verdi.

20.7.2018 14:22:04

Botox Ultrasonography in company with USG in Neurology Patients in PAU Hospital

Botulinum toxin (botox) injections of spasticity (reflexive spasm of muscles) seen in neurological patients are now performed in company with ultrasonography (USG) in the Polyclinic of Physical Medicine and Rehabilitation (FTR) at the Faculty of Medicine of Pamukkale University.

16.7.2018 16:31:36

PAÜ Hastanesinde Nöroloji Hastalarına (US) Eşliğinde Botoks Ultrasonografi Yapılıyor

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi, Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon (FTR) Polikliniğinde, nörolojik hastalarda görülen spastisitede ( adalelerin istemsiz kasılması ) botulinum toksin (botoks) enjeksiyonları artık ultrasonografi (US) eşliğinde yapılıyor.

10.7.2018 11:58:59

Buldan MYO’da Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Buldan Meslek Yüksekokulu (Buldan MYO), 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı mezunlarını düzenlediği coşkulu tören ile uğurladı.

4.7.2018 10:47:51

PAÜ Mühendislik Bilimleri Dergisi ESCI’de Taranmaya Başladı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, Clarivate Analytics tarafından yayımlanan “Web of Science (WOS)” kapsamındaki bir bilimsel atıf indeksi olan Emerging Sources Citation Index (ESCI)’de yer almaya hak kazanarak PAÜ Eğitim Fakültesi Dergisi’nden sonra ESCI’de yer alan ikinci PAÜ akademik yayını oldu.

4.7.2018 13:54:56

PAÜ Tıp Fakültesi’nde Mezuniyet Çoşkusu

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi, PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlediği 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni ile 116 öğrencisini hekimlik kariyerlerine çoşku ile uğurladı.

29.6.2018 14:28:01

Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılı mezunlarını düzenlediği coşkulu tören ile uğurladı.

29.6.2018 11:22:58

Tavas MYO'da Mezuniyet Coşkusu

Pamukkale Üniversitesi Tavas Meslek Yüksekokulu, Tavas MYO Konferans Salonu’nda düzenlenen 2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni ile mezun öğrencilerini uğurladı.

27.6.2018 16:36:52

Honaz MYO’da Mezuniyet Coşkusu

Pamukkale Üniversitesi Honaz Meslek Yüksekokulu (Honaz MYO) 2017-2018 Akademik Yıl mezunlarını düzenlediği coşkulu tören ile uğurladı.

27.6.2018 15:44:27

Çivril Atasay Kamer MYO Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Çivril Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu, 22. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.

27.6.2018 13:58:20

PAÜ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu’nun İki Projesi TÜBİTAK Desteği Aldı

Pamukkale Üniversitesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu (FTR YO) Öğretim Üyeleri ve öğrencileri tarafından hazırlanan iki proje TÜBİTAK-BİDEB tarafından desteğe layık görüldü.

25.6.2018 17:27:48

PAÜ’de ‘1. İngiliz Dili Eğitimi Mesleki Gelişim Seminer Günleri’ Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu’nun bu yıl ilk kez düzenlediği 1. İngiliz Dili Eğitimi Mesleki Gelişim Seminer Günleri PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.

23.6.2018 15:12:24

Pamukkale Üniversitesi’nin Yeni Uygulama ve Araştırma Merkezi ‘‘PAÜ ÇOCUK ÜNİVERSİTESİ’’

Akademik anlamda yaptığı çalışmalar, uygulama ve araştırma merkezleri ile tıptan mühendisliğe, temel bilimlerden sosyal bilimlere birçok alanda ülkemizin bilim gelişimine katkı sağlayan Pamukkale Üniversitesi, geleceğimizin teminatı olan bugünün çocukları yarının büyükleri için bir merkezi daha faaliyete geçiriyor.

22.6.2018 11:54:19

Graduation Joy in Acipayam Vocational School

Pamukkale University Acıpayam Vocational School (Acıpayam VS) organized a ceremony held at the Conference Hall to bid farewell to graduating students.

22.6.2018 11:19:34

Acıpayam MYO 'da Mezuniyet Sevinci

Pamukkale Üniversitesi Acıpayam Meslek Yüksekokulu (Acıpayam MYO) Acıpayam MYO Konferans Salonu'nda düzenlendiği törenle mezun öğrencilerini uğurladı.

22.6.2018 09:03:09

Bekilli MYO’da Mezuniyet Heyecanı

Pamukkale Üniversitesi Bekilli Meslek Yüksekokulu 2017-2018 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Bekilli Meslek Yüksekokul Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

11.6.2018 17:22:12

First Graduation Ceremony of the Year Organized by PAU Kale Vocational School

The first graduation ceremony of the Academic Year 2017-2018 was held at Pamukkale University Kale Vocational School.

11.6.2018 10:58:02

Yılın İlk Mezuniyet Töreni PAÜ Kale MYO Tarafından Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Kale MYO’da 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı’nın ilk mezuniyet töreni gerçekleştirildi.

7.6.2018 14:46:30

PAÜ Öğrencisi Alperen Acet’ten Bir Şampiyonada Üç Rekor Daha

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi 2. sınıf öğrencisi Alperen Acet, Romanya’da düzenlenen Romanya Uluslararası Atletizm Şampiyonası’nda Yüksek Atlama Dalı’nda 2m 30cm’lik yüksekliği atlayarak Türkiye rekoru kırdı. Yaptığı derece ile yüksek atlama branşında Avrupa’da 7. sıraya, Dünya’da ise 11. sıraya yükseldi.

5.6.2018 15:46:03

Prof. Dr. Kumsar ve Ekibinin Uluslararası Düzeydeki Projesi 2000 Kişinin Hayatını Kurtardı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Jeoloji Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Halil Kumsar’ın araştırma ekibi ile birlikte 1996 yılında başlattığı heyelanının çok parametreli izleme teknikleri ile incelenmesi ve doğal afet kapsamında değerlendirilesi konusunda gerçekleştirdiği Türkiye’nin ilk ve uluslararası çapta araştırma projesi ile Denizli Babadağ’da doğal afet öncesi yaşanabilecek can kayıplarının önüne geçildi.

1.6.2018 17:40:31

PAÜ’lü Doktora Öğrencisi Tez Ödülü Kazandı

Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisat Ana Bilim Dalı Doktora öğrencisi Nurgül Evcim, Prof. Dr. Mehmet Sadık Acar Bilimsel Araştırma ve Lisansüstü Tez Yarışması’nda yüksek lisans tez kategorisinde birincilik ödülü aldı.

1.6.2018 12:05:25

PAÜ’lü Öğrencinin Tezi, X. Uluslararası AR-GE Proje Pazarı’nda Birinci Oldu

Proje Yöneticiliğini Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hatice A. Akdoğan’ın yaptığı, Kimya Bölümü öğrencisi Kadir Argun’un lisans bitirme tezi X. Uluslararası AR-GE Proje Pazarı’nda birinci oldu.

30.5.2018 09:25:41

PAU Education Faculty Student Made a 3D Printer

Özgür Mert, a student in the Department of Computer and Instructional Technologies Education at Pamukkale University, made a 3D printer in the scope of Instructional Technology and Material Design Course.

25.5.2018 11:31:07

Kale MYO İftar Yemeğinde Bir Araya Geldi

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından yüksekokul yemekhanesinde iftar programı düzenlendi.

24.5.2018 13:33:23

PAÜ Eğitim Fakültesi’nden Karma Heykel Sergisi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi A.D. Dr. Öğr. Üyesi Safi Avcı ve öğrencilerinin eserlerinden oluşan Karma Heykel Sergisi Rektör Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve davetlilerden tam not aldı.

23.5.2018 13:53:39

PAÜ Eğitim Fakültesi Öğrencisi 3D Yazıcı Yaptı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencisi olan Özgür Mert, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi kapsamında 3D yazıcı yaptı.

21.5.2018 18:56:51

Prof. Dr. Metin Ak PAÜ’ye 2018 BAGEP Ödülü ile Döndü

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Metin Ak, Bilim Akademisi Genç Bilim İnsanları Ödül Programı (BAGEP) 2018’de alanında yaptığı üstün nitelikli çalışmaları sebebiyle Pamukkale Üniversitesi’nin adını Türkiye’nin önde gelen başarılı üniversitelerinin arasına yazdırdı.

17.5.2018 15:21:52

PAÜ Hastanelerinden Ücretsiz Deri Kanseri Taraması

Pamukkale Üniversitesi Hastaneleri, bu sene ülkemizde 21 Mayıs 2018 – 25 Mayıs 2018 tarihleri arasında yapılacak olan ‘Euromelanoma Ücretsiz Deri Kanseri Taraması’ programındaki 21 merkezden biri olacak.

16.5.2018 16:21:45

Avrupa Spor Liderliği Programı’nın (ESLP) ilk Çalıştayı PAÜ’de Gerçekleştirildi

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi’nin dâhil olduğu Avrupa Spor Liderliği Programı’nın (ESLP) ilk çalıştayı, PAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

16.5.2018 15:14:56

Pilav Charity from Kale Vocational High School for Martyrs

Pilav charity for martyrs was arranged by Kale vocational school. Çanakkale and Afrin Martyrs were commemorated with prayers.

16.5.2018 13:45:32

PAÜ’de Yaşam ve Form Temalı Defile Düzenlendi

Pamukkale Üniversitesi Denizli Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Tasarım Bölümü, Moda Tasarımı Programı ve Osman Aydınlı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından ‘Yaşam ve Form’ temalı defile düzenlendi.

15.5.2018 11:29:00

Çivril'deki Lise Öğrencilerine Pamukkale Üniversitesi Tanıtıldı

Tanıtım faaliyetleri kapsamında Çivril’de bulunan liselerin son sınıf öğrencileri, Pamukkale Üniversitesi ve Çivril Atasay Kamer Meslek Yüksekokulunun tanıtılması amacıyla Çivril Atasay Kamer Meslek Yüksekokulu tarafından düzenlenen tanıtım günlerine davet edildi. 12 gün boyunca devam eden etkinliklerde öğrenciler, üniversitedeki eğitim ve araştırma faaliyetleri başta olmak üzere pek çok konu hakkında bilgilendirildi.

15.5.2018 11:13:28

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinden Yaratıcı Sergi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından düzenlenen materyal sergisi, katılımcılar ve ilköğretim öğrencileri tarafından büyük ilgi gördü.

14.5.2018 16:09:34

PAÜ’de ‘Anneler Günü’ Kutlandı

Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü’nün Gölbahçe’de düzenlediği Anneler Günü Etkinlikleri’ne katılan anneler ve çocukları, doyasıya eğlenerek Anneler Günü’nü kutladı.

13.5.2018 18:03:08

PAÜ Sarayköy MYO’dan ‘Uygulamalı Jeotermal Eğitimi’

Pamukkale Üniversitesi Sarayköy Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından ilk kez düzenlenen Uygulamalı Jeotermal Eğitimi; kamu, özel sektör ve üniversiteden birçok alanında uzmanı bir araya getirdi.

12.5.2018 19:39:40

PAÜ’de Hemşirelik Haftası Kutlandı

Pamukkale Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Pamukkale Üniversitesi Hastaneleri Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü’nün birlikte düzenlediği Hemşirelik Haftası Etkinlikleri PAÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.

10.5.2018 11:26:54

PAÜ’den Minik Sporcuların Gelişimine Destek

Pamukkale Üniversitesi ve Özel Olimpiyatlar Türkiye TÖSSED (Türkiye Özel Sporcular Spor Eğitim ve Rehabilitasyon Derneği) işbirliğinde düzenlenen “Pamukkale Üniversitesi Minik Sporcular Projesi” 2-7 yaş arası özel eğitim gereksinimli olan ve normal gelişim gösteren çocukları bir araya getirdi.

8.5.2018 18:19:46

Kale MYO Final Sınavları Öncesi Moral Depoladı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu yönetimi, önümüzdeki hafta başlayacak olan final sınavları öncesi personel ve öğrencilerini Kale halkı ve ilçe protokolü ile düzenlediği piknik organizasyonunda bir araya getirdi.

8.5.2018 09:18:32

PAÜ Sarayköy MYO’da Uygulamalı Jeotermal Eğitimi Verilecek

Pamukkale Üniversitesi Sarayköy Meslek Yüksekokulu tarafından 9-12 Mayıs tarihleri arasında bu yıl ilk kez Uygulamalı Jeotermal Eğitimi gerçekleştirilecek.

7.5.2018 16:01:17

Buldan MYO’da Arkeoloji Konferansı

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Celal Şimşek, Buldan Meslek Yüksekokulu öğrencilerine arkeoloji ve arkeolojik restorasyon hakkında konferans verdi.

7.5.2018 09:30:55

ADIM Arkeoloji Bölümleri Mezuniyet Töreni Laodikeia Antik Kenti’nde Gerçekleştirildi

ADIM Üniversiteleri Arkeoloji Bölümleri 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni Pamukkale Üniversitesi ev sahipliğinde Laodikeia Antik Kenti’nde düzenlenen törenle gerçekleştirildi.

6.5.2018 15:13:51

‘Gelecek De Bir Gün Gelecek; Bir Hayat Serüveni’

Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölüm Başkanı ve Kale Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ersan Öz, Kale MYO’nun düzenlediği ‘Gelecek De Bir Gün Gelecek; Bir Hayat Serüveni’ adlı söyleşinin konuğu oldu.

26.4.2018 11:58:36

Buldan MYO’da İş Kulübü Eğitimleri

PAÜ Buldan Meslek Yüksekokulu ve Denizli Çalışma ve İş Kurumu Müdürlüğü (İŞKUR)’un ortaklaşa düzenlediği “İş Kulübü Projesi” Buldan MYO'da gerçekleştirildi.

26.4.2018 11:41:15

Bilim İçinde Sanat

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü 4. Sınıf öğrencisi Hakan Taşpınar “Bilim İçinde Sanat” konulu karakalem sergisini sanatseverlerin beğenisine sundu.

26.4.2018 11:39:14

7. Geleneksel Çocuk Gelişimi Şenliği Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı öğretim üyeleri ve öğrencileri tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Çocuk Gelişimi Şenliği’nde yaklaşık 150 çocuk doyasıya eğlendi.

25.4.2018 12:11:48

Avrupa’da Kızlar ve Kadınlarda Futbol Oynamanın Psikolojik ve Duygusal Etkileri

Pamukkale Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gökçe Erturan İlker; UEFA’nın katkılarıyla yaptığı araştırma ile kadınlarda futbol oynamanın öz-güven, öz-yeterlik, öz-saygı, psikolojik ve duygusal iyi oluş (well-being), problem çözme, zaman yönetimi, kaygıyla baş etme ve iletişim gibi yaşam becerilerini arttırdığını ortaya koydu.

24.4.2018 14:54:47

PAÜ Eğitim Fakültesi’nde ‘4. Bilim Eğitim Fuarı’ Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Eğitimi Bölümü öğretim üyeleri ve öğrencileri tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen ‘Bilim Eğitim Fuarı’ ilköğretim ve ortaöğretim öğrencileri tarafından yoğun ilgiyle karşılandı.

20.4.2018 18:16:21

Tarihi Beyler Konağı PAÜ Buldan MYO’ya Tahsis Edildi

Restorasyonunu Buldan Belediyesi’nin yaptırdığı, iç düzenlemeleri ise Buldan Meslek Yüksekokulu (Buldan MYO) Mimari Restorasyon Programı tarafından yapılarak uygulama binası ve müze olarak hizmet verecek olan “Beyler Konağı” Denizli Valiliği tarafından otuz yıllığına Pamukkale Üniversitesi’ne tahsis edildi.

19.4.2018 15:27:59

PAÜ’lü Akademisyen İAV 13. Ünal Aysal Tez Ödülünü Kazandı

Pamukkale Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Sermaye Piyasası Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Yaşam Demir, İktisadi Araştırmalar Vakfı’nın (İAV) her yıl düzenlediği Ünal Aysal Tez Değerlendirme Yarışması’nda doktora tezi kategorisinde ödüle layık görüldü.

18.4.2018 10:59:34

PAÜ Yönetimi MYO Ziyaretlerine Devam Ediyor

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, Pamukkale Üniversitesi Senato Üyeleri ile birlikte Bekilli Meslek Yüksekokulu ve Çal Meslek Yüksekokulu’na ziyaretlerde bulundu. PAÜ Yönetimi, meslek yüksekokullarında yapılan teknik ve fiziki yenilikler hakkında bilgi alarak incelemeler yaptılar.

16.4.2018 19:29:43

PAÜ’de Otizm Farkındalık Etkinlikleri Uçurtma Şenliği ile Sona Erdi

Türkiye’nin ilk otizm dostu üniversitesi olan Pamukkale Üniversitesi, otizm farkındalık ayında Eğitim Fakültesi, Genç Eğitimciler Topluluğu ve Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Topluluğu ile birlikte otizm farkındalık ayı kapsamında bir dizi etkinlik düzenledi.

15.4.2018 10:38:41

Prof. Dr. Aydın: ‘Yeraltı Suları Daha Kontrollü Kullanılmalı’

Pamukkale Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Dekanı ve Mühendislik Fakültesi Jeofizik Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ali Aydın, yeraltı sularının daha kontrollü kullanılması gerektiğine dikkat çekerek, hem yerel hem ulusal anlamda yeraltı su kaynaklarımız için uygulanabilecek teknik ve teknolojik yöntemlerin neler olabileceğine değindi.

13.4.2018 17:16:34

PAÜ’den Bir İlk Daha

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Clarivate Analytics tarafından yayımlanan “Web of Science” kapsamındaki bir bilimsel atıf indeksi olan ESCI’de yer almaya hak kazanarak indekste yer alan dört Türk üniversitesinden biri oldu.

12.4.2018 16:25:44

“Türk Dünyası ve Avrasya Yazarlar Birliği" Konferansı

Pamukkale Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü ile Türk Yurtları Kültür ve Sanat Topluluğu’nun birlikte düzenlediği “Türklük Bilimi İncelemeleri”nin 13.sü olan “Türk Dünyası ve Avrasya Yazarlar Birliği" adlı konferans Fen-Edebiyat Fakültesi Prof. Dr. İsmail Çetişli Konferans Salonu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

12.4.2018 14:55:13

PAÜ’de ‘Mekânın Geri Dönüşümü’ için Tasarım-Uygulama Atölye Çalışmaları Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğrencilerinin yararlanabilecekleri bir sosyal mekân oluşturmak adına PAÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi ve Buldan Meslek Yüksekokulu öğrencileri tarafından ‘Bir Mekânın Geri Dönüşümü’ adlı tasarım ve uygulama atölye çalışmaları gerçekleştirildi.

10.4.2018 14:55:39

Dış Ticarette Kariyer Planlaması Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu tarafından düzenlenen Dış Ticaret Danışmanlık Uzmanı Ümit Osman Yılmaz’ın konuk edildiği Dış Ticarette Kariyer Planlaması konulu panel gerçekleştirildi.

8.4.2018 14:31:06

Türkiye’nin İlk PAÜ’de Kurulan İslami İlimler Enstitüsü’nün Binası Yatağan’da Hizmete Açıldı

Türkiye’nin İslami İlimler alanında lisansüstü eğitim verecek ilk enstitüsü, Pamukkale Üniversitesi’ne bağlı olarak İslami İlimler Enstitüsü adıyla Yatağan’da hizmete açıldı.

7.4.2018 20:23:43

PAÜ ve Dentaş Özel Eğitim Uygulama Merkezi Otizmli Çocuklar Projesi Kapsamında Bir Araya Geldi

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Üyeleri ve Öğrencileri, Sosyal Proje Geliştirme Dersi kapsamında Dentaş Özel Eğitim Uygulama Merkezi Yetkilileri ve Öğretmenleri ile ‘Otizmli Çocuklar Projesi’ kapsamında bir araya geldi.

6.4.2018 15:38:46

Kanserde Erken Tanı ve Tedavide Yenilikler Konuşuldu

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından 1-7 Nisan Kanserde Farkındalık Haftası’nda düzenlenen farkındalık oluşturma etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen ‘Kadın Genital Sistem Kanserlerinde Erken Tanının Önemi ve Tedavide Yenilikler’ konuşuldu.

5.4.2018 13:08:22

Great Support from Rector Bağ for ALATAY Project

Consisting of Pamukkale University Faculty of Engineering and Technology teaching members, 2016 and 2017 TÜBİTAK Domestic Product Encouragement Award winner, ALATAY Electromobile vehicle doyen team visited Pamukkale University Rector Prof. Dr. Hüseyin Bag and thanked for his support for the project.

4.4.2018 16:17:26

Students Ask, Graduates Answer

Pamukkale University Faculty of Engineering Department of Mechanical Engineering graduates and students came together at the Faculty of Engineering Conference Hall within the scope of "Students Ask Graduates - Climbing Career Steps". Students asked graduates about what they wonder about the post-graduation.

4.4.2018 11:29:29

Off-the-Shelf 100% Native and Highly Efficient Electric Motors Designed in PAU

Pamukkale University Faculty of Engineering, Electrical and Electronics Engineering, Electrical Machinery Department President Prof. Dr. Yusuf Öner gave the good news that thanks to the 100% domestic electric motors they designed and manufactured, they will not only save energy but also gain foreign exchange.

3.4.2018 16:02:53

2nd Local Gastronomy Festival Held at PAU

The 2nd Local Gastronomy Festival co-organized by the Gastronomy Society of Pamukkale University and the confederation of all cooks and pastry cooks (TAŞKAPON), Cooks and Confectioners Association of Denizli was held at PAU Congress Culture Center.

3.4.2018 15:37:09

Environment Discussed in Denizli Social Sciences Vocational School

The guests of the panel arranged in cooperation with Denizli Social Sciences Vocational School and PAU Tourism Travel Community to draw attention to environmental awareness and environmental pollution; were Ercument Erdem, Vice President of Nature and Environment Foundation (DOÇEV) and Bahtiyar Aksoyun, Director of DOÇEV.

3.4.2018 11:46:45

‘Bir Fiyonk Da Sen Bağla’

Pamukkale Üniversitesi Denizli Teknik Meslek Yüksekokulu ve PAÜ Hastaneleri’nin birlikte düzenlediği ‘Bir Fiyonk Da Sen Bağla’ adlı etkinlik ile kanserde erken tanıya dikkat çekerek farkındalık yarattılar.

3.4.2018 09:06:51

PAÜ Mühendislik Fakültesi Bölümleri Akredite Olmaya Devam Ediyor

Mühendislik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MÜDEK) tarafından PAÜ Mühendislik Fakültesi’ne ait iki bölüm daha akredite edilmek üzere MÜDEK değerlendirme ekibi tarafından değerlendirilmeye alındı.

29.3.2018 09:28:10

PAÜ Yönetimi’nden Bozkurt ve Sarayköy İlçelerine Ziyaret

Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ, PAÜ Senato Üyeleri ile birlikte Bozkurt ve Sarayköy ilçelerinde yapımı devam eden meslek yüksekokulu inşaatlarında incelemelerde bulundu.

27.3.2018 11:17:14

Duayen İşadamı Esat Sivri PAÜ’de

Pamukkale Üniversitesi Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu ile PAÜ Turizm Seyahat Topluluğu’nun birlikte düzenlediği söyleşiye duayen İşadamı Esat Sivri konuk oldu.

25.3.2018 13:25:58

Kale MYO’dan Şehitler için Pilav Hayrı

Kale Meslek Yüksekokulu tarafından Şehitlerimiz için pilav hayrı düzenlendi. Etkinlikte, Çanakkale ve Afrin Şehitleri dualarla anıldı.

23.3.2018 18:58:55

Rektör Bağ, Prematüre Bebeklerle Birlikte Fidan Dikti

PAÜ Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Neonatoloji Bölümü’nün düzenlediği etkinliğe katılan Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ ve PAÜ Hastaneleri Başhekimi Prof. Dr. İbrahim Türkçüer, prematüre çocuklar ve aileleri ile birlikte fidan dikti.

20.3.2018 16:36:46

Öğrenciler Sordu Mezunlar Cevapladı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği Bölümü mezunları ve öğrencileri “Öğrenciler Soruyor Mezunlar Cevaplıyor - Kariyer Basamaklarını Tırmanırken” etkinliği kapsamında Mühendislik Fakültesi Konferans Salonu’nda bir araya geldi. Öğrenciler mezuniyet sonrasına ilişkin merak ettiklerini mezunlara sordu.

20.3.2018 08:57:14

ALATAY Projesi’ne Rektör Bağ’dan Büyük Destek

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Fakültesi Öğretim Üyelerinden oluşan, 2016 ve 2017 yıllarında TÜBİTAK Yerli Ürün Teşvik Ödülü kazanan, ALATAY Elektromobil Aracı’nın duayen ekibi Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ’a ziyarette bulunarak projeye desteklerinden dolayı teşekkürlerini sundu.

19.3.2018 12:08:49

18 Mart Çanakkale Zaferi ve Atatürk Paneli

Pamukkale Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü tarafından “18 Mart Çanakkale Zaferi ve Atatürk” konulu panel düzenlendi.

15.3.2018 16:01:50

Tabib-ül Curcuna Ekibi ‘Üstat Moliere Evleniyor’ ile Beğeni Topladı

Pamukkale Üniversitesi Tiyatro Topluluğu’nun PAÜ Tıp Fakültesi öğrencilerinden oluşan Tabib-ül Curcuna ekibinin 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında sahnelediği tiyatro oyunu ‘Üstat Moliere Evleniyor’ izleyicilerden tam not aldı.

15.3.2018 12:46:04

PAÜ’de Pi Günü’nün 30. Yılı Kutlandı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fuaye Alanı’nda düzenlenen etkinlikte Pi Günü’nün 30. yılı kutlandı.

15.3.2018 08:55:03

Pamukkale Üniversitesi’nde 14 Mart Tıp Bayramı Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı

PAÜ Tıp Fakültesi ve PAÜ Hastaneleri tarafından düzenlenen 14 Mart Tıp Bayramı Etkinlikleri’nde 20 hizmet yılını dolduran 6 akademisyen 28 idari personele hizmetlerinden dolayı teşekkür belgesi takdim edildi. PAÜ Hastaneleri 13.katta düzenlenen kokteylde Rektör Bağ, tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutladı.

15.3.2018 10:17:53

2. Kariyer Günleri Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Turizm Fakültesi ve PAÜ Turizm Topluluğu’nun bu yıl ikincisini düzenlediği ‘Kariyer Günleri’nde turizm sektöründe hizmet veren yaklaşık 50 firma yer aldı.

14.3.2018 09:08:28

Denizli Sosyal Bilimler MYO Öğrencilerinden Örnek Davranış

Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu ve PAÜ Turizm Seyahat Topluluğu’nun ortaklaşa düzenlediği Kızılay’a kan bağışı etkinliğine öğretim üyeleri ve öğrencileri yoğun katılım göstererek örnek bir sosyal sorumluluk davranışı sergilediler.

12.3.2018 09:13:18

Denizli Sosyal Bilimler MYO’da Çevre Konuşuldu

Denizli Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu ve PAÜ Turizm Seyahat Topluluğu işbirliği ile çevreye karşı duyarlılığa ve çevre kirliliğine dikkat çekmek için düzenlenen panelin konukları; Doğa ve Çevre Vakfı (DOÇEV) Başkan Yardımcısı Ercüment Erdem ve DOÇEV Müdürü Bahtiyar Aksoyun oldu.

10.3.2018 13:30:48

PAÜ’de 2. Yöresel Gastronomi Festivali Yapıldı

Pamukkale Üniversitesi Gastronomi Topluluğu ve Tüm Aşçılar ve Pastacılar Konfederasyonu’nun (TAŞKAPON), Denizli Aşçılar ve Pastacılar Derneği birlikte düzenlediği 2. Yöresel Gastronomi Festivali PAÜ Kongre Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.

9.3.2018 16:23:11

‘Size Masal Anlatayım Mı?’ Adlı Söyleşi Akademisyenler ve Öğrenciler Tarafından İlgiyle Karşılandı

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin düzenlediği PAÜ Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Göksel Altınışık Ergur’un konuk edildiği ‘Size Masal Anlatayım Mı?’ adlı söyleşi eğitim fakültesi Engin Aksel Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

8.3.2018 12:23:41

Üretime Hazır Yüzde Yüz Yerli ve Yüksek Verimli Elektrik Motorları PAÜ’de Tasarlandı

Pamukkale Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Elektrik Makineleri A.D. Başkanı Prof. Dr. Yusuf Öner, tasarladıkları ve imal ettikleri yüzde yüz yerli elektrik motorları ile ülkemize hem enerji tasarrufu hem de döviz kazancı sağlayacaklarının müjdesini verdi.

6.3.2018 09:58:29

Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ’s Field Trips Continue

Rector Prof. Dr. Hüseyin Bağ who visited and reviewed the ongoing construction of Serinhisar Vocational School last week and the field where PAU Animal Breeding and Genetic Application and Research Center is to be established in Acıpayam, continued field trips in Bozkurt and Çardak districts.

2.3.2018 11:24:09

Panel on 'Child Neglect and Abuse'

The Panel on Child Neglect and Abuse organized by Pamukkale University Faculty of Education, Pre-School Education department was held with the participation of a large number of academicians and students.

1.3.2018 17:07:06

Kale esnafı MYO için toplandı

Pamukkale Üniversitesi Kale Meslek Yüksekokulu yönetimi ile ilçe esnaf ve sivil toplum temsilcileri bir araya geldi. Toplantıda, okulun ilçeye katkısı, öğrencilerin istekleri ve sorunların giderilmesi konuları masaya yatırıldı.

28.2.2018 13:40:01

Öğretim Üyesi Vasiyet Etti Bedeni Öğrencilerine Bağışlandı

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Nöroloji Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof Dr. Attila Oğuzhanoğlu, Anatomi Laboratuvarı önünde düzenlenen törenle sonsuzluğa uğurlandı.

20.2.2018 10:11:34

Tıp fakültesinden öğretim üyelerine eğitim becerileri kursu

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından öğretim üyelerine düzenlenen Eğitim Becerileri Kursu’nda, PAÜ Tıp Fakültesi Öğretim Üyelerinin yanı sıra İstanbul Üniversitesi Çapa Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Zeynep Solakoğlu ve Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Serdar Özdemir de eğitim vermektedir.

14.2.2018 13:35:55